زندگی

نظرات  (۸)

سلام
خوب هستین ؟ 
تمایل به تبادل لینک دارید؟
پاسخ:
سلام
تشکر.
لینک شما ثبت شد.
وب من رو با نام زندگی ثبت کنید.
ممنون ثبت شد
۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۲ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم وبلاگمو بازدید کنید و دنبالش کنید.
معرفی رمان خارجی و دلنوشته های شخصی...
پاسخ:
سلام
شما دنبال میشوید.
لطفا وب زندگی رو دنبال کنید.
ان شاالله مستدام باشید..
هفته پر از خیر و برکت رو برای همه
ارزو میکنم مخصوصا شما دوست عزیز
پاسخ:
تشکر. همچنین برای شما
سلام
ایام ولادت با سعادت ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و میلاد پر از نور پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بر شما و خانواده گرامی و همه دوستان وبلاگی مبارک باشه.


پاسخ:
سلام
تشکر... منم به شما تبریک میگم
ممنون از حضورتون
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۰ خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات بانضمام صلوات بر محمد و آل مطهرشان و با احترام به ختم قرآن کریم دعوتید لطفا جهت مشارکت جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید بسم الله...



ختم اول هدیه محضر شریف بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ختم دوم هدیه محضر شریف عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها


نیت هر دو ختم تعجیل در ظهور و سلامتی و خشنودی حضرت ولی عصر عج الله

و تهذیب نفس ( انجام واجبات و ترک محرمات)

و سربلندی و شهادت در پیشگاه مولا

بهره مندی از شفاعت قرآن مبین


به نیابت از تمامی شهدا و امام شهدا

زمان قرائت: از یکم تا 30 بهمن ماه

پاسخ:
سلام

التماس دعا برادر
میثم جان
وبلاگ تو خیلی خوب بود.

من میگم مشکلات زیاده و از مشکلات گفتن و خواندن و شنیدن مخاطبین وبلاگتو ناراحت می کنه.

مخصوصا که قشر عزیز معلولین هستند.

نظر من اینه که یه مطالب شاد و مثبت و آموزنده و راه حل مقابله با مشکلات براشون بذاری تا دلشون شاد بشه. شما هم ثوابشو ببری.

حالا لابلای مطالب از خاطرات و درد دل اونها هم بذار.

موفق باشی
پاسخ:
بله حق با شماست.
شروع این وبلاگ بناش با خاطره نویسی بوده، و مخصوصا
من سعی کردم خاطره هامو طنزگونه بنویسم.
اما مدتیه شرایطش نیست. انشاالله بزودی با خاطره نویسی
و مطالب جدید شروع ب کار میکنم :)
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۳۳ مهری عباسی
سلام
بسیار عالی
موفق باشید
وبتون دنبال شد
پاسخ:
سلام

ممنون از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی