زندگی

دلنوشته‌های ناخوانده(شماره ۷)

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

اینجانب معلول جسمی حرکتی خیلی شدید ضایعه نخاعی هستم. الان به مدت یکسال و سه ماه هست جراحی سیستکتومی انجام دادم و شیمی درمانی میکنم. بیمه بهزیستی هزینه جراحی و شیمی درمانی را نمیدهد و همینطور برای خرید کیسه های کلوپلاست هیچ گونه هزینه برای اینگونه بیماری های نداده و برای خرید این کیسه ها ماهیانه مبلغ زیادی را باید پرداخت کنم.

چرا بهزیستی توجهی به اینگونه بیماری ها نمیکند؟ هر دفعه به بهزیستی مراجعه کردم گفتند بودجه ندارد و یک مسافتی را باید با آڗانس رفت و آمد کنم برای رفتن به دکتر چون سرویس سامانه به من داده نمیشود. حتی گفتن هزینه ایاب و ذهاب را قبول نمیکند. حتی فاکتور بردم برای رفت و آمد به بیمارستان قبول نکرد.

 

برای حمایت از توان یابان عزیز...

در کمپین "سراری پیگیر تصویب لایحه حمایت از معلولین" بپیوندید.

نظرات  (۲)

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۳ حصار آسمان
تصور من از بودجه، بچه فیلیه که بیفته وسط گله کفتارا. از هر سمتی بهش هجوم میبرن و زنده زنده میخورنش
فکر نمیکنم بودجه چیزی جز پاداش خودشون باشه
پاسخ:
به به چقد خوب توصیف کردین!
کاش خودشون میدونستن ب چه موجوداتی ربطشون میدیم.
البته میدوننا،بروی خودشون نمیارن :|
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۲ حصار آسمان
صم بکم عمی فهم لایرجعون
نمیبینن، نمیشنون، نمیخوان بفهمن
وگرنه فهمیدنش که کار سختی نیست

میدونی داداش؟ کسی که نمیدونه داره راهو اشتباه میره، اگه اشتباهشو متذکربشی، برمیگرده
اما کسی که میدونه داره چیکار میکنه، میدونه داره نافرمانی خدا رو میکنه و زندگی رو بر بندگان خدا تلخ میکنه و بازم کاراشو اصلاح نمیکنه، دیگه با هیچ تلنگری برگشت پذیر نیست
پاسخ:
بله همینطوره.
میگن کسی که خواب رفته رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو ب خواب زده رو نه.
اینها انقدر بیت المال خوردن که قلبشون سنگ شده،هیچ احساسی ندارن.

با تلنگر؟ با مشت و لگدم نمیشه برشون گردون.
پول بیت المال بهشون چربیده،دارن حال میکنن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی