زندگی

پایان یک هفته پذیرایی از میهمانان

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ
زندگی


این هفته به علت تعطیلات و میان تعطیلاتی که داشتیم،ماهم پذیرای مهمون بودیم.علاوه بر خواهر بزرگم اینا که از هفته پیش اومده بودن،داداشم ایناهم بخاطر کار و مشغله وقت نمی‌کردن بیان؛ازین فرصت استفاده کرد و روز دوشنبه اومدن خونه‌مون.

اما کار داداشم طوری بود که فقط یروز از روزای عیدو تعطیل بود
😐 .بعدازظهر همون روز خواهر بزرگم هم اومد اما اینبار بدون بچه‌ها.وقتی پرسیدیم خواهرم گفت فامیلای اونطرفی شون اومدن و به دلیل شلوغی و بچه‌های هم سن ترجیح دادن اونجا بمونن.همیشه در این مورد ما مقابلشون کم میاریم.😒 شامو که خوردیم داداشم بالاجبار آماده شد و رفت خونه تا فرداش به کارش برسه.

اوایل تابستان و فصل برداشت باقالی سبز
🌱.خواهر بزرگم به یکی از آشناهامون باقالی سفارش داده بود.غروب سه شنبه براش آوردن.یه کیسه باقالی که باید تا فرداش دون میشد.😯
از لحظه‌ی آرودن، خواهرم و مامانم روو ایوون دور یه سفره نشستن و استارت دون کردن باقالیا رو زدن. تا شب ادامه دادن و آخر پشه ها مجبورشون کردن تا به داخل خونه پناه بیارن.

اما باقالی ها به همین راحتی خیال تموم شدن نداشتن و خواهر کوچیکم اینا به عنوان یار کمکی شب اومدن خونه‌مون. بعداز کمی درست کردن باقالی و صحبت‌ها و خنده و شوخی،نوبت به شام رسید
😋.دل همه داشت ضعف میرفت.شامو خوردیم و طولی نکشید که خواهر کوچیکم اینا رفتن.باز هم مامانم موند و خواهر بزرگم با کوهی از باقالی⛰ .(البته دو سومش تموم شده بود) دیگه آخراش بود.

سرتون رو درد نیارم، تا ساعت یکو نیم دون کردن این باقالی ها طول کشید
🤕.امیدوارم مصرفش پر برکت باشه و مثل دون کردنش طولانی مدت بمونه براشون.

دیروز صبح خواهرم تنها رفت خونه‌ی پدرشوهرش و عصری خانوادگی اومدن برای جمع کردن وسیله‌هاشون و خداحافظی.👋

یک هفته مهمونی و رفتُ آمد و بیرون رفتن تموم شد.🙁
تو این یه هفته چقدر من با ویلچر دور دور زدم!تمام بیرون نرفتنان جبران شد.😁

نظرات  (۳)

سلام

میثم جان

یه چیزی بگم

من تو وبلاگم از دون مرغ تا جون آدمیزاد گذاشتم ؛ هزینه کردم کلی امکانات از بلاگ خریداری کردم کلی سابقه و تجربه دراین کارها دارم. اما بازدید دیروزم 230 تا بوده

اما شما ساده می نویسی . خاطره زندگی خودت رو می نویسی . بجز گاهی فوتبال بقیه اش خاطرات ساده زندگی خودته اما دیروز نزدیک 1000 تا بازدید داشتی؟!!!

چه سرّیه خدا می دونه !؟؟؟ (شکلک خنده و تعجب)

اگه رازشو به ما هم بگی بد نیست. برات دعا می کنیم(خنده و گل )

خلاصه موفق باشی .


پاسخ:
سلام

اول بگم ممنونم از توجه تون به وبلاگم و دنبال کردن مطالبم.

خب من سعی میکنم همیشه در وب فعال باشم.
هرروز به وبلاگ هایی که دنبال میکنم و مطالب جدید میزارن بازدید میکنم.

بیش از یه سال که این وبلاگ رو راه انداختم.
هزینه خاصی نکردم اما خیلی براش زحمت کشیدم.

هیچ سری هم نیست باور کنین جز اینکه سعی میکنم فعالیتم زیاد باشه :)))))

امیدوارم شمام همیشه موفق باشید... التماس دعا
ان شاءالله همیشه موید در راه حق باشید
پاسخ:
تشکر... سلامت باشید
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۲ علیـ ــر ضــا
همیشه خوش بگذره 💗💜💙💛💛💛💟💛💞

پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی