زندگی

ماجرای قطعی اینترنت

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ



این نت هم ماجرایی شده برام.
دیروز ظهر بعد از کار روزمره‌ام لپ تاپ رو خواموش کردم،همین که گوشیو برداشتم متوجه شدم نتم قطع شده.برام عجیب نبود چون نتم عادتشه روزی چندین بار قطع بشه.چند دقیقه منتظر موندم اما وصل نشد،دیگه داشت اعصابم خورد میشد.هر از چند دقیقه ای گوشیمو نگاه میکردم به امید اینکه وصل شه،اما نشد که نشد.

دو ساعت گذشت اما این نتم خیال وصل شدن نداشت.
دیگه از هرچی اینترنت و دنیای مجازی بدم اومده بود.زنگ زدم به خدماتی؛حالا خودمو آماده کرده بودم یه اعتراض درست حسابی بهشون کنم.زنگ که زدم دیدم سیستم جواب دادو گفت: مشترک گرامی،حجم اینترنت شما به پایان رسیده است :||||
خواستم از سامانه مخابرات نتم رو شارژ کنم اما اصلا صفحه‌اشو باز نمیکرد.کلا قاطی کرده بود.منم اعصابم خورد شد،مودم رو خاموش کردم گرفتم خوابیدم.

ساعت شیش بیدار شدم،چند هفته‌ای بود انقدر نخوابیده بودم.مودمو روشن کردم رفتم سایت مخابرات رو زدم دیدم باز میکنم،حجم رو که نگاه کردم دیدم حتی یکKB هم برام نمونده.
سریع رفتم نت رو شارژ کردم،(موقع شارژ منوجه چیز جالبی شدم،هر GB حدود ۶٠٠تومان ارزون شده)همه چیز تایید شده بود؛حتی مبلغش هم از حسابم برداشته شد اما باز نتم وصل نمیشد.

نمیدونستم دیگه چیکار کنم.یخورده هم ترسیده بودم،باخودم می‌گفتم نکنه نتم اصلا وصل نشه بعد من همین یه کار کوچیکیم که دارم از دست بدم.
یه نیم ساعتی گذشت،به توصیه‌ی مامانم رفتم موجودی حجم اینترنتم رو نگاه کردم،دیدم شارژ نشده!بیخودی من نیم ساعته معطلم و دارم حرص میخورم.
مجبور شدم دوباره حجم اینترنت بگیرم.البته خوشبختانه مبلغ قبلی که از حسابم برداشته شده بود،برگشت به حسابم.

امیدوارم دیگه واسه نتم اتفاق خاصی نیافته.
دوستان نت تون مستدام.

نظرات  (۴)

این خط آخری توی این دوره زمونه بهترین دعا هستش
پاسخ:
بله واقعا. نت از غذا مهمتر شده
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۹ مجله ویترینو
واقعا عجب ماجراییه
پاسخ:
بله همینطوره
دردسر هایی داری ها با نتت
پاسخ:
بله.
کلا هر وسیله جدیدی که به خونه ما وارد میشه،دردسر هم همراهش میاد
کلا نت موجود اعصاب خورد کنیههههه
پاسخ:
بله درسته.
کاش هیچوقت به نت عادت نمیکردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی