زندگی

میلاد دختر معصوم،حضرت معصومه (س)

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ



اول از همه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها رو به دوستان عزیزم تبریک میگم.و روز دختر رو هم به همه‌ی دوختران نجیب با حیاء ایرانی تبریک و تهنیت عرض میکنم،امیدوارم به بهترین آرزوهاشون برسن.

حالا برم سر وقت خاطره....
دیروز عصری سرگرم کارم بودم که متوجه شدم یه ماشین اومد تو حیاطمون،یه لحظه صبر کردم صدای خواهرزاده‌مو شنیدم.تعجب کردم!کم پیش میاد خواهرم اینا دو روز پشت هم میان خونمون.اینبار شوهرخوارمم بود.
خواهرم اومد بالا شروع کردیم به صحبت کردن.دو سه دقیقه ای از صحبتمون نگذشته بود که شوهرخواهرم صدا زد.
به خواهرم گفتم مگه شب نمیمونین؟گفت اومده بودیم بیرون کار داشتیم،گفتیم یه سر هم به شما بزنیم.
چند دقیقه نشست بعدش بلند شد و خداحافظی کردیم رفتند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
میثم ر...ی

نظرات  (۴)

سلام وبلاگ خوبیه ممنون
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
منم از شما ممنونم
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۱ مجله ویترینو
+++++++++++++++ موفق باشید
پاسخ:
:))))))))))))) سلامت باشید
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۸ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
بسی سپاس
سلام
قشنگ بود
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی