زندگی

پایان هفته دوم لیگ

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ



حدود ساعت ۹ دیشب بود که تلویزیون رو وشن کردم تا بازی پرسپولیس فولاد رو ببینم.مثل همیشه با یه هیجان خاصی شروع کردم به تماشای بازی.
بازیه خوبی بود،پرسپولیس داشت با نفرات زیاد حمله میکرد،اما مثل تمام تیمای ایرانی بی برنامگی در محوطه جریمه حریف در پرسپولیسم مشخص بود.البته گاهی اوقات کارای تاکتیکی خوبی انجام میدادن اما بیشتر بازیکنای فولاد تو محوطه درحال دفاع بودن.

نیمه اول که تموم شد بخاطر اینکه مامانم میخواست فیلم نگاه کنه زدم یه شبکه دیگه،دلم نیومد مثل هفته قبل نذارم فیلم ببینه.
یه ۲٠دقیقه ای که گذشت،یکی تو گروه پیام گذاشت: با اینکه پرسپولیس داره حمله میکنه اما نمیتونه گل بزنه.اونجا بود که دیگه طاقت نیاوردمو زدم شبکه سه.بعدش به دو دقیقه نکشید که فولاد گل زد!
مامانم پرسید چی شد،کی گل زد؟وقتی گفتم فولاد،گفت ناراحت نباش پرسپولیس گل رو پس میگیره اما نمیتونه ببره.همینطورم شد،پرسپولیس نتونست پیروز بشه تا صدر رو بنامش کنه.
نتایج هفته دوم خیلی جالب بود،از هشت تا بازی شش تاش مساوی شدن!که فکرکنم فقط تو لیگ ایران از این اتفاقها بی افته.

دیشب قسمت اول برنامه نود بود.عجب دکوری درست کردن براش،عادل داره چیکار میکنه!
واقعا دکورش خیلی جالب بود،مستثنی با تمام دکور برنامه‌های ایرانه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
میثم ر...ی

نظرات  (۴)

۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸ مجله ویترینو
عالی
پاسخ:
سپاس

آفرین مامان.چه پیش بینی کردن.

بازم مثل لیگ قبل موقعیت بود و گل نبود

پاسخ:
بله منم تعجب کردم:)
بله هینطوره،خیلی موقعیت خراب کردن:(
ایول به مامان
پاسخ:
مامانم بهتر از من پیبینی میکنه بازیارو :دی
احسنت داره...
پاسخ:
تشکر:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی