زندگی

آسمون دلش گرفته

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

 

 

مثل اینکه دل آسمون هم تو این فصل گرما گرفته،مثل دل من.
مثل اینکه دل آسمون خیلی پره،مثل دل من.
مثل اینکه خیلی دل آسمون میخواد بباره،مثل دل من.
چند روزی هست که آسمون دلگیر شده،گاه گاهی هم می باره.
من همیشه به آسمون حسودیم میشه.
چون اون هرموقع دلش گرفته میتونه بباره و خودشو خالی کنه اما من نمیتونم!.

 

این آهنگ زیبا تقدیم به شما

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
میثم ر...ی

نظرات  (۳)

نبینیم دل داداشمون گرفته باشه.

تو خلوت خودت 1کم گریه کن شاید سبک شی.ولی خودتو خیلی اذیت نکن

پاسخ:
حالا که گرفته.
گفتم که،نمیتونم گریه کنم متاسفانه:(
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۱ مجله ویترینو
داداش انشاالله هیچ وقت دلت نگیره...
وقتی از همه نا امیدشدی بدان یکی اون بالا است که هواتو خیلی داره...
پاسخ:
قربونت داداش.
بله همینطوره،همیشه امیدم ب خداست.
دل گاهی اوقات می گیره داداش 
فقط باید صبر کنی...
و توکل بر خدا...
پاسخ:
فدات
خداروشکر صبر خوبی دارم
ممنون ازت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی