زندگی

این کارم نشد

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ



واااای دیروز چه روز پر هیجانی رو گذروندم.
عصری تازه از خواب بیدار شده بودم،یه نگاهی به گوشیم انداختم دیدم یه پیام از طرف دوستم به همراه یه لینک از سایت کاریابی برام اومده.
گفت میثم یه کاری پیشنهاد دادن سریع برو تو شخصیش موافقت کن زوووووووود...
منم خیلی سریع لپ تاپو راه انداختم و رفتم به اون طرف پیام دادم،آی دی تلگرامم گذاشتم.
یه کار اینترنتی بود.
به دو سه دقیقه نکشید که بهم ایمیل داد.شمارشو گذاشت گفت من Report هستم اول شما بهم پیام بدین.
منم شمارشو Save کردمو بهش پیام دادم،بعد از کلی انتظار جوابمو داد.

یه توضیحی از کارش داد و گفت کارش خیلی ساده است بخاطر همینم دریافتیش زیاد نیست.
پرسیدم مثلا ماهیانه پنجاه تومن میشه؟گفت نه کمتره آخه کارش خیلی ساده است،مثلا پول اینترنتت در میاد.
با این حرفش همه‌ی ذوق و هیجانم از بین رفت.
نمیدونستم چطور بهش بگم کارو نمیخوام.بنده خدا کلی توضیح داده بود برام از کارش.
منم دیگه ازش تشکر کردمو گفتم شرمنده نمیتونم کارو قبول کنم.

اینم نشد.بازم باید درجستجوی کار باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
میثم ر...ی

نظرات  (۲)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۴ رضا خسروخاور
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز من رضا خسروخاور از گروه سایت پاورپوینت درخواست همکاری را دارم برای صحبت های بیشتر به سایت ما بیاییدو یک پیام خصوصی بدهید با تشکر
سلام
من مهندسی خوندم ولی الان دارم رویه کوبی مبل کار میکنم
درآمدش خوب نیست ولی بهتر از بیکاریه
اگه خوب بگردی یه کاری پیدا میکنی نگران نباش
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از پیشنهادت،من با شرایطی که دارم فقط میتونم تو خونه با سیستم کار کنم.
شماهم انشاالله موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی