زندگی

پیش خاطره گردهمایی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ
سلام دوستان

طاعات عبادات تون قبول درگاه حق





بعد یه مدت طولانی یه مطلب آماده کردم که بزارم تا وبلاگ یه جونی بگیره،چند وقتی هست بهش سر نزدم کلی گرد و خاک روش نشسته بود.

تو این مدت حوصله‌ی نوشتن نداشتم،ماجرای خاصی هم نبود.فقط چند بار خواهرم که فاصله‌ی روستاشون با ما زیاد نیست اومدن اینجا.
البته ماجرای کاری تو این چند روز زیاد داشتم،اول یکارم رو از دست دادم بعد خداروشکر یکار جدید پیدا کردم اما بازم یکار دیگه ام رو ازم گرفتن،دیگه نتونستم اینو جایگزین کنم،آخر ضرر کردم.

تا دیروز که داشتم با مادرم صحبت میکردم
،گفتم امیدوارم بعد ماه رمضون زود گردهمایی بزارن.
انگار خدا صدامو شنید،وقتی خوابیدم و بیدارم شدم به گوشیم که نگاه کردم دیدم از طرف مددکارم برام پیام اومده که پنجشنبه همین هفته (یعنی ۱۷تیر) گردهمایی داریم.
گفت قراره همون مصاحبه‌گرایی که اومده بودن ازم مصاحبه گرفته بودن،اون روز هم میخوان بیان و از گردهمایی مون فیلم بگیرن.

حالا ما آخر هفته کلی مهمون داریم،البته مهمونا خانوادگیه،خواهرام قراره بیان و حالا ببینیم دیگه کیا میان.خلاصه خونه‌ی ما قل قله ست.احتمالا دست جمعی بریم گردهمایی.اگه اینجوری بشه عالی میشه.

حالا منتظرم زودتر پنجشنبه بیاد و برم دوستامو ببینم.

در این روزای پایانی ماه مبارک رمضان انشاالله هرچی حاجات خیر برآورده شه و از همه تون التماس دعا دارم.


بدرود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
میثم ر...ی

نظرات  (۳)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۱ ....مسعود ....
قبول باشه روزتون 
پاسخ:
سلام
 ممنون قبول حق.همچنین.
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ اقا مهندس
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ سید حسین حسینی
قبول باشه
پاسخ:
سلام همچنین
قبول حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی