زندگی

پرسپولیس

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

نشد که بشه...

کاش زودتر پرسپولیس بازی هجومی خودش رو شروع میکرد.

اما این نتیجه،هیچ چیز از ارزش‌های پرسپولیس کم نمیکنه.یادمون باشه پرسپولیس اوایل فصل در جدول پونزدهم بود،با تلاش بازی‌های خوبش تونست به این جایگاه برسه؛و فقط سه گل تا جام فاصله داشت.


به امید اینکه پرسپولیس بتونه در آسیا قد بلند کنه و به موفقیت های بزرگی برسه.

بدرود.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
میثم ر...ی

نظرات  (۴)

پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
.
.
داداش موافق تبادل لینک و دنبال کردن هستی؟
من لینک و دنبالت کردم
پاسخ:
مخلص هرچی پرسپولیسی...


بله برادر،منم شما رو لینک و دنبال میکنم
امیدوارم پرسپولیس درونتون همیشه به دشمنان هجوم ببرد
متشکرم 
موفق و مؤید باشید.... 
پاسخ:
ممنون از شما
بهترین هارو براتون آرزو میکنم
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۹ معصومه صادقی
خخخ پرسپولیس قد بلند کنه شاییید
ولی بعید میدونما
البته ارزو بر پرسپولیسان ایرادی نداره
شوخی کردم به دل نگیرین

پاسخ:
سلام دوست عزیز
فکرنمیکنم با این نتیجه‌هایی که استقلال امسال گرفت حرفی برای طرفداراش باقی گذاشته باشه.
باز پرسپولیس سهمیه آسیا گرفت،استقلال فعلا باید بدوئه تا شاید بعد سه سال بتونه بره آسیا.
درضمن جنبه شوخی پرسپولیسیا بالاست،شما راحت باش.
مهمتر از همه،ممنون از نظرتون
پرسپولیس را عشق است و بس .... 
پاسخ:
فدای تو ای پرسپولیسی دو آتیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی