زندگی

متن فانتزی و ترانه شوخیِ مگه

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

زندگی

 

دانلود ترانه شوخیِ مگه با صدای حمید هیراد

زندگی

نام ترانه: شوخیِ مگه

با صدای: حمید هیراد

 

نظرات  (۵)

خیلی این آهنگ رو دوست دارم.
ممنون
پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتید :)
خواهش میکنم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

خیللللللللللی خوبه این اهنگه
پاسخ:
خیییییلی خوشحالم که راضی بودید :))
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۳ حصار آسمان
شاید باور نکنی اگه بگم این آهنگ برام زیبا نیست!
فقط بغض... همین
پاسخ:
من ب این نوع آهنگا علاقع دارم.
هم بغض،هم آرامش بخش.
منم تو مطلب قبلیم به عنوان آهنگ پیشنهادی قرارش داده بودم :)))
پاسخ:
بله دیده بودم :))
ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی