زندگی

زندگی

 

بعد از مدتها در بخش "متن فانتزی" پست گذاشتم البته با کمی تغییر. و باز هم با صدای دلنشین استاد معین که مطمئن هستم از گوش دادن به این ترانه زیبا لذت خواهید برد.

 

زندگی

 

 

 

نام ترانه: عاشق که بشی

با صدای: استاد معین

 

نظرات  (۵)

۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۷ حصار آسمان
درگیر تماشا نشدی، مسئله ای نیست ...
معین عشقه

پاسخ:
بله بله مسئله ای نیست :(

خواننده مورد علاقه منم هست :)
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۰ حصار آسمان
اولین ترانه ای که ازش شنیدم "الهه ناز" بود
ولی اون موقع خیلی ترانه هاشو دوس نداشتم
سه سال پیش اما ... با ترانه "هوای خونه" و "همسفر" عاشقش شدم
تقریبا تمام ترانه هاشو شنیدم و دارم
پاسخ:
نه من بچه بودم خیلی شعراشو شنیده بودم.با داداشم بزرگ گوش میدادم.
البته اونموقع خوب نمیشناختم.
اتفاقا منم حدود سه چهار سال پیش با شعر "سفرکردم از عشقت جدا شم" خیلی خوب شناختمش و یجورایی عاشقش شدم.
بعدش همه آلبوماشو گرفتم.
تازگی دنبال آهنگ نمیرم.واس همین همه ی شعر جدیداشو ندارم.
۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۸ حصار آسمان
منم
به یکی از رفقا گفتم گوش بده
گفت وای این کی بود؟ چرا من تا حالا صداشو نشنیده بودم؟
بعد از یه هفته اومد گفت تمام آهنگایی که فرستادیو حذف کردم. گفتم چرا؟ گفت تو نت سرچ کردم نوشته بود زمان شاه با زنا خوانندگی میکرده. مگه گوشمو از سر راه آوردم به صداش گوش بدم؟! 
یه نگاه خیلی خیلی عاقل اندر سفیهی بهش کردم و گفتم برو عامو تو میخوای صداشو بشنوی یا کارنامه اعمالشو زیر و رو کنی؟! 
منم تازگیا دیگه بدم میاد از هر چه خواننده ست. به جز معین و صادقی و اونایی که قدیمی هستن
پاسخ:
😐😐 یعنی ترانه های اونوری مرزی گوش نمیداد؟! هرچی اساتید خوانندگی اون ورن که.
احسنت ب جوابتون. خیلی خوب گفتین.
البته منم بیشتر ب ترانه های داخلی گوش میدم،بعضی خواننده ها خوب میخونن.
اما نمیشه خواننده قدیمی رو کنار گذاشت،اصل اونان.
۱۶ آبان ۹۶ ، ۲۰:۰۱ حصار آسمان
فکر نکنم :))))
نه باید با خاک یکسانش میکردم اصلا
آره خب بعضیاشون البته. به قول یکی اون قدیما متن ترانه ها معنا داشت
الان چی داره جز خیانت و دلسردی و بی وفایی و معذرت میخوام مسائل جنسی و وصف کردن تن و بدن یارویی که مثلا معشوقه خیر سرش!
پاسخ:
نه دیگه مستحق همچین مجازاتی نیس :)))
بله ترانه های قدیمی متن و سبکشون متفاوت بود.

اینایی که گفتین رپرا میخونن خیر سرشون :))))
من خیلی وقته رپ گوش نمیدم.

سلام معین قبل انقلاب خواننده نبود بعد انقلاب گل کرد بعد معین یه خواننده به شدت متعقد هست که با هیچ زنی نخوابیده الکی شایعه نسازید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی