زندگی

میخوام زن افغانی اختیار کنم

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ


من همیشه وقتی میگم علاقه دارم با یک خانم افغانی ازدواج کنم همه با تعجب منو نگاه میکنن😳... نمیدوم چرا! 🤔😐


مگه خانم‌های افغانی احساس ندارن؟ 😕


نظرات  (۶)

😕😕😕
پاسخ:
چرا اینجوری حالا!!!🙁🙁
حالا چرا افغان؟
پاسخ:
چرا افغانی نه؟!
خوش قیافه.
خوش لهجه و بیان.
قانع.
با حجب و حجاب.
تازه میشه چادریشونم کرد.
چی ازین بهتر؟
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۹ هویجوری :)
خب چی میشه مگه!!افغانی و ایرانی نداره که:))مهم عشق و علاقست که شما داری.
پاسخ:
😃😃😃 بعله دقیقا حرف منم همینه
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۵ حصار آسمان
داداش به همین سوی چراغ حتما یکی رو زیر سر داری :))))
وگرنه چه فرقی میکنه افغانی یا ایرانی؟
همه چیز توو بازجویی معلوم میشه :)))
پاسخ:
😄😄 نه به همین نور چراغ،من این تسمیمو خیلی وقته دارم.

تو نظرات دلایلمو گفتم:
خوش قیافه.
خوش لهجه و بیان.
قانع.
با حجب و حجاب.
تازه میشه چادریشونم کرد.

اگه فرقی نمیکنه پس افغانی میخوام :)))
۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۳ حصار آسمان
حالا فعلا اعتراف نکن
بزار دو تا شلاق بزنم بعد :))

آره دیدم ولی همشون در نسخه ایرانیش هم موجود است
حالا چه کسی رو میخوای؟ می شناسمش؟ :)))
پاسخ:
نه عاقا من با یه اخم هم مقر میام :/ 
نیاز ب ابزار نیست.

نه کسی رو نظر ندارم اگه داشتم که اینجا نبودم :))
آره یه منطقه از ایران هست که چهره و لهجه‌شون خیلی شبیه افقانستان و اونطرفاست.نمیدونم کدوم استانه دقیقه.

اما بدور از شوخی،هیچکی بخوبی خانم‌های گیلانی نمیشه😍
نگفتم افغان باشه بده که فقط گفتم چرا؟:)
یعنی الان اینایی که گفتید نمونه ی ایرانیش نیست دیگه؟ فقط اون ملاک قانع بودنش نابودم کرد اصلا:)))
پاسخ:
گفتم که چرا.
چرا هست ولی جنس افغانیش مورد نظرمه.
همون دیگه قانع بودن گزینه اصلی در خوشبختیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی