زندگی

زندگی

 

همه‌ی ما وقتی نام بوشهر را می‌شنویم اول یاد گرمای سوزان آن منطقه می‌افتیم. اما این منطقه در فصول بهار، پاییز و زمستان با داشتن هوایی معتدل بهترین فرصت برای مسافرت است. هرنقطه از استان بوشهر جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان دارد.یکی از این جاذبه‌ها را می‌شود به پارک جنگلی چاهکوتاه اشاره کرد.

 

این پارک در ۵٠ کیلومتری شمال شرقی شهر بوشهر واقع شده است و با قدمتی ۴۰ ساله فضایی زیبا و روح نوازی را برای توریست ها و اهالی بوشهر به ارمغان آورده است. اینجا محل زندگی انواع گیاهان و پرندگانی است که در ساحل زندگی می کنند. در این جنگل، مسیرهایی وجود دارد که بسیار زیبا هستند. آواز زیبای پرنده ها، چشم اندازی زیبا از انبوه درختان خرما، مزارع طلایی گندم و...  در میان این جنگل، آلاچیق هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای استراحتی موقتی بهره‌مند شوید اما برای رعایت حریم حفاظتی در این پارک توصیه می‌شود نظافت را بیش از هر چیز رعایت کنید چرا که اینجا زیستگاه برخی پرندگان نیز می‌باشد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب...

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

نظرات  (۹)

۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۷ علیـ ــر ضــا
من که نمیرم 😂 آهان
پاسخ:
جان من برو، من ازت خواهش میکنم 😂😂
اینو دیگه رفتم، پارک خیلی قشنگیه:)
ممنون
یاعلی
پاسخ:
خوشبحالتون :)
فاصله اش با ما زیاد نیست، کمتر از دو ساعت، چند سال پیش برای اردوی مدرسه رفته بودیم:)
پاسخ:
بوشهری هستین یا استان مجاور؟
اهل استان بوشهری هستم دیگه:)
پاسخ:
به به جنوبی و خون گرم :)
منم خیلی دوست داشتم جنوبی بودم.
هواش همون طوریه که من میخوام،همیشه گرررررم :))
:|
هوای گرم رو دوست دارید؟ من از گرما بدم‌ میاد جنوبیم شما عاشق گرمایید جای سردید، خدایا کرمت رو شکر:))
پاسخ:
آره خیلی.
من عاشق دابستونم.
حتی بیشتر اوقات تو تابستون پنکه هم روشن نمیکنم چه برسه ب کولر :)

بله قسمتو می‌بینید،اشتباهی اومدیم :)))
بوشهر رفتم بیشتر 3 ساعت از اب وهواش دوام نیاوردم برگشتم ..خیلی گررم بود:)))
پاسخ:
خب خیلی هم گرم باشه خوب نیست.
جنوب بهار و پاییز و زمستونش خوبه.
تابستونا کوچ میکنم میام شمال :))
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۵ حصار آسمان
هیچ جا پارک نزدیک خونمون نمیشه :))

گربه دستش به گوشت نمی رسید ...
حکایت حال منه :))
پاسخ:
خخخخخخخخ

نه خب حتما پارک خوبیه :))

راستی شما اهل کجایین؟


۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۰ حصار آسمان
آره خب واقعا پارک زیباییه
واسه من هم فرانسه ست هم آنتالیا هم پاتایا هم شمال هم جنوب هم سانفرانسیسکو هم برزیل :))
گفتم قبلا... کرمانشاه
پاسخ:
به به چقدر عالی. دنیایی برای خودش!
مارکوپلو بجای دور دنیا باید میومد پارک شما :)))

خب حالا که اینطوره چندتا تصویر با مختصر توضیحی از پارکتون برام بفرست تا به عنوان مکانی زیبا و توریست پذیر بزارم وب.

meisam.r6780@gmail.com
اینم ایمیلم برا فرستادن تصاویر :)
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۵ حصار آسمان
آره اصلا واسه اکتشاف نفت و گاز و حتی کشف آمریکا و تفریح و کوهنوردی و شنا و اسب دوانی و .... میشه ازش استفاده کرد :))
بیشتر از دویست تصویر ازش دارم. ولی توضیحی ندارم :))
بنویسین پارک خیلی خیلی خفن :))
ممنونم. باشه بهتریناشو انتخاب میکنم. هر وقت فرستادم خبر میدم. متشکرم
پاسخ:
اوه اوه چه خبره😄
پس اومدن ب اونجا مثل زدن یک تیر ب چندین نشانه.

توضیح خاصی نمیخواد،فقط بگین این پارک زیبا برا کدوم منطقه است.

اما خوب تبلیغ پارکتون رو کردینا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی