زندگی

آبشار آتشگاه، جلوه‌ای بی‌بدیل در لردگان

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

زندگی

 

آبشار آتشگاه در شهرستان لردگان قرار دارد،و با داشتن مسیر سه کیلومتری درجمع طولانی ترین آبشارهای کشور،جایگاه نخست را به خود اختصاص داده. این آبشار زیبا جلوه‌ی بی‌نظیری به منطقه داده است.

 

آبشار آتشگاه در فاصلهٔ ۴۰ کیلومتری شهر لردگان و ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد و ۲۰ کیلومتری روستای سردشت قرار دارد. این آبشار در دره‌ای به طول سه کیلومتر قرار گرفته و مسیر آن از محل چشمه تا اتصال به رودخانه خرسان را فضای سرسبز از انواع درختان و گیاهان جنگلی فراگرفته‌است و شیب زیاد و پستی و بلندی‌های دره، آبشارهای کوچک متعددی را ایجاد کرده‌است.

 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب...

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

 

زندگی

نظرات  (۸)

شهرکرد هم خوشگله :)
پاسخ:
بله. حتما از مناطق دیدنی شهرکرد هم میزارم :)
بسیار زیبا
درود بر شما
پاسخ:
بله زیباست.
تشکر از حضور شما.
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۶ علیـ ــر ضــا
چه خوبه 😊 
بریم پول نداریم ⁦☹️⁩
پاسخ:
آره خیلی خوبه
ناراحت نباش یروز ماهم پولدار میشیم🤓
چقدر قشنگن اینا، منم دلم‌ میخواد:/
پاسخ:
ماهم دلمون میخواد اما چه میشه کرد :)
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۹:۰۴ حصار آسمان
واقعا زیباست 
پاسخ:
بله همینطوره
۱۹ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۶ پیمان محمدی فرد
بسیار عالی.
یک سوال: این تصاویر کار خودتونه یا از منابع دیگه گردآوری میکنید؟
(اللهم عجل لولیک الفرج)
پاسخ:
ممنون.
نه از منابع موثق جمعآوری میکنم.
۱۹ مهر ۹۶ ، ۱۸:۴۹ کم‌نویس ...
ما مردم فقط راه شمال رو بلدیم اونم جاهای تکراری و شلوغ
اما شما جاهای زیبایی رو به ما نشون میدی هرچند من انسانی هستم که از مسافرت زیاد خوشم نمیاد
پاسخ:
بله ایران جاذبه‌های دیدنی بسیاری داره.
خوشبحالتون علاقه زیادی به سفر ندارین،برعکس منکه علاقه دارم و امکانش وجود ندارد :)
۱۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۵۸ کم‌نویس ...
ان شاءالله جاهای تفریحی بهشت رو بری ببینی و کیف کنی
دست ما رو هم بگیری یه دورمون بدی
من تو رو خیلی دوستت دارم
مطالبتو با عشق می خونم میثم جون
پاسخ:
انشاالله. خدا از زبونتون بشنوه.
انشاالله خدا ب همه ما محبت کنه و جایگاه مناسبی در اون دنیا ب ما هدیه بده.
شما محبت دارین دوست عزیز،دل به دل راه داره.
انشاالله همیشه سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی