زندگی

انتظار بی فایده

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ
زندگی



حتما از خودتون می‌پرسید چرا عکس غمگین گذاشته!🤔

عارضم خدمتتون حالا این تصویر خوبشه که گذاشتم. اوضام خیلی خرابتر از این حرفاس😣 .عکسی شدیدتر از این پیدا نکردم. باقیش زده بودن زیر گریه که من اصلا ازوناش نیستم.

حالا چرا انقده ناراحتم؟! (خب سوال بجایی پرسیدین،احسنت خوشم اومد
👌).
جونم براتون بگه: در مطلب قبل به این موضوع اشاره کرده بودم؛چقدم پر هیجان و خوشحال تعریف کردم. بله بالاخره روز موعود فرا رسید و من بعد چهار ماه دیروز بعدازظهر میخواستم برم جلسه دوستانه.(البته فقط دوستانه نیست،جلسه رسمی برگزار میشه).

ساعت ۴ زمان شروع جلسه بود.ما مثل همیشه تا حاضر شیم و حرکت کنیم ساعت از ۴ و نیم گذشته بود. وقتی که رسیدیم مددکارها اومدن دم در برای خوشامدگویی،و گفتن بچه‌ها همه رفتن شما دیر رسیدین!.😐


از قرار معلوم مثل اینکه بچه‌ها زودتر از زمان اعلام شده به مکان تشکیل جلسه رفته بودن،و اصرار داشتن که جلسه زودتر برگزار شه.
😒 به این ترتیب دیرتر حرکت کردن ما و زدتر از شروع کردن جلسه باعث شد من کلا از جلسه جا بمونم.☹️
این همه انتظارم بی فایده بود.باید یه ماه دیگه صبر کنم تا ببینم چی میشه!.🙄

نظرات  (۷)

نمیدونم چی  بگم
ان شاءالله همه چی خوب پیش بره
دفعه بعد زود تر راه بیفتید:)
پاسخ:
ممنون.
بله حتما زودتر حرکت میکنم با هماهنگی قبلی.
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۳ علیـ ــر ضــا
خخخ
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن بودن خخخخ
کی گفته تموم شد رفت خخخ
پاسخ:
خخخخ آره اینو قبول دارم.لحظات آخری چندتا از بچه ها رو تونستم ببینم حداقل.
مددکارا گفتن.
ایشالا سری بعد
ناراحتش نباشین
موفق باشین
پاسخ:
بله امیدوارم بتونم برم.

ممنونم.
ای بابا از این‌چیزها پیش میاد ناراحتی نداره که:)
ایندفعه نشد دفعه ی بعد:)
یاعلی
پاسخ:
بله درسته.
آخه چهار ماه نرفته بودم برای همین برام سنگین تموم شد.
اخی چه بد !!
چقد منظم و وقت شناس😁
پاسخ:
خیلی بد :(

آره خیلی وقت شناسم :| خخخ
خب تقصیر خودتونه دیگه دیر رفتید!
پاسخ:
بله میدونم.

هم من دیر رفتم و هم جلسه زود شروع شد.
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۹ علیـ ــر ضــا
😂😂 
همون چنتا بچه بس بود برات 😉
پاسخ:
نه دیگه اصل کاریا نبودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی