زندگی

پرسپولیس تنها در آزادی

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ
denj-meysam.blog.ir


دیروز مراسم سالگرد عموم بود و مادرم هم برای مراسم رفته بود.منم طبق معمول هرروز دراز کشیدم و اینبار سعی کردم کارامو زودتر باگوشی تموم کنم و بخوابم،چون شب قبلش دیر خوابیده بودم و مادرمم صبح زود ساعت ۹ بیدارم کرد!😣 اما معمولا وقتی بعدازظهرها خونه تنهام نمیتونم راحت بخوابم و همیشه مابین خواب و بیداریم.😑
نمیدونم کی مادرم اومد،من ساعت ۶ بیدار شدم و بعد چای رفتم سراغ کار.خواستم کارو تموم کنم تا با آرامش و تمرکز دل به فوتبال بدم.دقیقا با سوت شروع بازی کار منم تموم شد.

همونطور باخبرین دیروز پرسپولیس با لخویا قطر در جام باشگاه‌های آسیا بازی داشت.تفاوت این بازی با دیگر بازی‌ها،جای خالی تماشاگران پرشور پرسپولیسی بود
😕 .که متاسفانه برای ندانم کاری اندک تماشاگرانی موجب محرومیت ۱٠٠هزار نفر تماشاگر شد!😠 و دقیقه به دقیقه نبود تماشاچی بیشتر حس میشد.در این بازی متوجه شدم که چرا صدای بازیکن‌ها و مخصوصا مربیا بعد بازی گرفته‌است.چقدر این‌ها داد میزنن!🤕سر هر صحنه‌ای چنان دادی میزدن که بعد چند دقیقه سرم درد گرفته بود.اینجا جا داره یه خدا قوت به حنجره شون بگیم؛👌 خیلی تحمل میکنن انصافا.

برسیم به جریان بازی... در ۱۵دقیقه اول، دو موقعیت نصف و نیمه‌ پرسپولیس از دست داد اما تک حمله‌ای که لخویا کرد تیرک دروازه بیرانوند و همچنین قلب ما رو به لرزه درآورد
💓.در طول نیمه‌ی اول اتفاق خاصی نیفتاد و بازی بیشتر در میانه زمین بود.پرسپولیس سعی میکرد حمله کنه،بازی تاکتیکی خوبی هم انجام میداد اما به نتیجه نمیرسید. شاید متفاوت ترین لحظه‌ی نیمه‌ی اول،دقیقه ۲۴بازی بود که برخلاف بازی‌های گذشته شعار نوروزی روحت شاد شنیده نشد🙁 .و این بیشتر هوادارن پرسپولیس ناراحت میکرد.

در نیمه‌ی دوم بازی آتشین پرسپولیس شروع شد و در همون دقیقه اول سانتر محرمی در دهانه دروازه به طارمی رسید اما طارمی به راحتی این موقعیت طلایی رو از دست داد!
😣 از همون ضربه سری که در دقایق اولیه نیمه اول زد و به بیرون رفت،مشخص بود که روز طارمی نیست.
چند دقیقه بعد مسلمان یک موقعیت عالی با اشتباه دروازه‌بان حریف نصیبش شد که با بقل پا توپ رو برون زد.
😲 خلاصه بعد از چندین حمله و موقعیت‌های خطرناک پرسپولیس،لخویا هم بخودش اومد و در ضربه آزادی که بدست آورد،بازیکن کره‌ایش زد و با عکس‌العمل خوب بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۸۲ مهمترین اتفاق بازی رخ داد و طارمی با تبحر خاص خودش یک پنالتی از کاپیتان لخویا گرفت
😍.(انصافا هنرمندانه خودشو زمین انداخت!). و مثل همیشه خودش پشت توپ ایستاد...من فکرشو نمیکردم این توپ گل نشه اما نشد.و باز هم طارمی پنالتی خراب کرد😡 .طوری دروازه‌بان پرید سمت توپ و دفعش کرد که انگار طارمی دقیقا بهش گفت داره به کدوم نقطه میزنه.این نشون میده دست طارمی رو راحت میشه خوند!.

بعداز طارمی نوبت به دیگر بازیکن‌های پرسپولیس رسید که موقعیت‌ها رو به راحتی از دست بدن
😵 .مخصوصا امیری و علیپور دو فرصت بسیار خوبی داشتن و حتی در یک صحنه دروازه‌بان لخویا تا خط طولی زمین از دروازه دور شد اما با بی دقتی بازیکنان پرسپولیس این فرصت‌ها بی ثمر موند و در نهایت بازی با نتیجه‌ی 0 »« 0 به اتمام رسید.🙄

من خیلی اعصابم خورد بود و مدام با خودم میگفتم می‌بینی آخه نتونستن یه گل بزنن...اصلا نمیدونم چرا طارمی بازیش این مدلیه!همیشه در نوسانه! تو یه بازی به راحتی هتریک میکنه،یه بازی هم فقط خراب میکنه !!!

نظرات  (۲)

چقدر تنهایی بده :)
پاسخ:
خییییلیییی :\
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۷ علیـ ــر ضــا
چقدر احساس بد 
سنگ نزنن
فرهنگ رفت ! 
پاسخ:
بله خیلی بد
کاش فقط سنگ بود،نارنجک پرت میکنن :|
من نمیدونم این کاراشون چه لذتی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی