زندگی

روز سرد آفتابی

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

denj-meysam.blog.ir

 

امروز برخلاف روزهای گذشته آسمون صاف و آفتابی بود اما هوا همچنان سرمای خودش رو داشت.

 

امروز صبح مثل همیشه بعداز خوردن صبحونه گوشیمو از حالت پرواز در آوردم.بلافاصله بعداز برداشتن از حالت پرواز دیدم مددکارم (البته چند روزه متأسفانه از کارش استعفاء داده و دیگه مددکارم نیست) داره بهم زنگ میزنه.

گوشیو برداشتم و صحبت کردیم.

جریان ازین قرار بود که امروز بعدازظهر یه جلسه‌ای قرار بود برگزار بشه و یه مسئول از طرف بانک بیاد و درمورد گروهی که تشکیل دادیم توضیحاتی بهمون بده.
البته چون میدونست برام سخته رفتن تا اونجا؛گفت اگه براتون مقدور نیست لازم نیست برین.
منم تشکر کردم و گفتم سعیمو میکنم که برم.

اما نشد که برم؛واقعا شرایط مهیا نبود برای رفتنم.
از جلسه هم اصلا خبر ندارم.

نظرات  (۶)

۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۸ مجله ویترینو
بسیار عالی ...
پاسخ:
سپاس

سلام و خدا قوت
آرزوی موفقیت براتون دارم
پاسخ:
سلام  قربون شما
همچنین دوست عزیز
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۵۸ مسافر هستم
سلام
سر زدم
خوبست وبلاگتون
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
با سلام و احترام 
بسیار عالی و خوب

پاسخ:
سلام تشکر
ممنون از حضورتون
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۲ ....همنشین عقل ....
سلام
مثل میشه عالی
خسته نباشی
پاسخ:
تشکر
سلام
وبلاگ خوبی دارین به ما هم سر بزن
پاسخ:
سلام تشکر
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی