زندگی

ته تنهایی

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

اینم یه آهنگ زیبا که وصف حال اینروزای منه...

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
میثم ر...ی

نظرات  (۲)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۴ پارسی نویس
سلام...
از بازدید شما ممنونم...حضور مداوم شما در پارسی نویس باعث خوشحالی ماست!

موفق باشید...
پاسخ:
علیکم سلام
خواهش میکنم.....من هم از بازدیدتون ممنونم و خوشحال.

سلام وبلاگ عالی دارید

ولی چرا این آهنگتون در مورد تنهاییه و با خودتون تنهایی حرفی میزنید؟

هیچ وقت فک نکنید تنهایید  بلکه خدا همیشه همراه و دوست بنده های خوب خودش هست و هیچ وقت از درگاه خدا ناامید نشید که بدترین حربه شیطان هست

میدونی چرا خدا همه رو بیرون کرده ؟ تا خودش باشی و خودت تا تنهایی کلی باهاش حرف بزنی

خواهش میکنم این آهنگ ها رو گوش نکنید چون از خدا دورمون می کنه افسردگی میاره

با امام زمان عج که تنها تر از همه ماست حرف بزنید مطمئن باشید چیزی بهتر از اون چیزی که انتظارشو دارید به دست میارید

البته ببخشید پر حرفی کردم

التماس دعا

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از راهنمایی خیلی خوبتون.خیلی روی من تاثیر مثبت گذاشت.
لطف کردی که به وبلاگم سر زدی و نظر گذاشتی.
خواهش میکنم حرفات عالی بود.
محتاجیم به دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی