زندگی

خواب شیرین تر است یا عسل؟

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

 

دیروز بعدازظهر درخواب عمیقی فرو رفته بودم.توی خوابم صداهای عجیب و غریبی می‌شنیدیم،صدا ها خیلی برام آشنا بودن؛داشتن منو از خواب ناز بیدار میکردن.هرچقدر سعی کردم به خوابم ادامه بدم نشد و بالاخره بیدار شدم دیدم خواهر کوچیکم با بچه هاش اومدن.سروصدای خواهرزاده‌هام بود :|
خواهرم گفت بیدارت کردیم؟گفتم نه میخواستم بیدار شم.

بلند شدم و مامانم چای آورد،خواهرمم پیراشکی لقمه‌ای گرفته بود؛خوردیم جاتون خالی چسبید.
بعداز کمی صحبت طبق معمول من نشستم پشت لپ تاپ و تا به کارم برسم،اما نت رفت رو اعصابم.چند روزی هست سرعت قطع و وصل شدن نت به ثانیه میزنه.انگار دگمه اتصال نت رو دادن به بچه تا باهاش بازی کنه!موندم تو کار این مسئولین بی مسئولیت :|

واسه نیم ساعت کار یساعت و نیم معطل شدم.
میگن وقت طلاست اما تو این مملکت اندازه سنگ سیاه هم ارزش نداره.

راستی بعداز گذشت بیش از ۱٠روز تحویل کار به مدیر سایت،امروز حق زحمت مارو واریز کرد.
واقعا برام جای سواله این یارو تلگرامشو تو کدوم سیستمش نصب کرده که هر سه چهار روز درمیون چک میکنه!.!
من هردفع بهش پی ام میدادم چند روز بعد نگاه میکرد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
میثم ر...ی

نظرات  (۵)

۱۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۸ ....همنشین عقل ....
سلام 
وبلاگ خوبی داری 
متشکرم
پاسخ:
سپاس
نگاهتون زیباست
۱۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۶ حامد عبدالهی
بله متاسفانه اینترنت ما رو کلافه کرده. هر وقت بهش نیاز جدی ندارم، به سرعت نور و به قدرت ببر کار میکنه. نه قطع میشه نه سرعتش میاد پایین. به محض اینکه لازمش دارم، یهو سیم تلفن قطع میشه، اینترنت میریزه به هم، اینترننت نیمی از کشور قطع میشه، شارژ ماهیانم تموم میشه و پول رو حسابم نیست، پول واریز میکنم و تو گلوش گیر میکنه و تا چند روز پولمو پس نمیده و ... از این قبل اتفاقات منتظره!
پاسخ:
ممنون از توضیحات مفصلتون :)
پس بهتره شما از اینترنت استفاده نکنین،به دلیل این گفتتون "اینترننت نیمی از کشور قطع میشه" :دی
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۲ سروش فتحی
عالی
:)
پاسخ:
سپاس
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۶:۳۹ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
ان شاءالله موفق وسلامت باشید
پاسخ:
تشکر فراوان دوست گرامی
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۶ آرش دامن افشان
داشت خوب پیش می‌رفت تا رسیدی به واریزی دیر ! متاسفانه اغلب کارفرما ها میزنن زیر حرفاشون، نعمتیه کارفرمای Ontime !!
پاسخ:
بله همینطوره.
البته تاحالا به همچین مدیری بر نخورده بودم،این خیلی تاخیر داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی