زندگی

قهرمانی نیم فصل پرسپولیس

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

 

اوفففف بالأخره این کارم تموم شد.
دیروز صبح داشتم کارو انجام میدادم.به اشتباه جای اینکه برم صفحه‌ی ۲۷، رفتم صفحه‌ی ۲۵.و یکی یکی مطلب‌های اون صفحه‌رو میدیدم همه درست شدست!هی مطلب بعدی و بعدی... اما همه ویرایش شده بودو احتیاج به تغییر نداشت!

همینجوری تمام مطالب اون صفحه‌رو نگاه کردم وقتی تموم شد اومدم بیرون که برم صفحه‌ی بعدی دیدم صفحه ۲۵،نه۲۷ :| اون صفحه‌رو خودم روز قبل درست کرده بودم!.
یخورده به خودم بد و بیرا گفتم و شروع کردم به کار.خلاصه حدود ساعت یازده و نیم تمومش کردم.خیلی خسته کننده بود و تکراری.مدام باید چندتا لینک رو کپی میکردم.انگشتم تاول زده بود ازبس کلیک کرده بودم.
بعدازظهر به مدیرش پیام دادم کار تموم شده؛هنوز جواب نداده.نمیدونم این کجاهاست داره چیکار میکنه که به گوشیش نگاه نمیکنه!.

همونطور که میدونین دیروز پرسپولیس بازی داشت.
تو فصل پاییز زمستون هم به علت کوتاهی روز بازی هارو خیلی زود پخش میکنن؛دقیقا وقت خواب قیلولم.
من هرروز بعدازظهر ها اول کارامو انجام میدم بعد میخوابم.دیروز دیر کارو شروع کردم و تا کارمو تموم کنم حدود ۲٠دقیقه ای از بازی گذشته بود.

همینکه تلویزیون روش کردم زدم شبکه۳ رامین رضاییان یه شوت زد توپ رفت گوشهٔ دروازه.
تاحالا انقدر سریع پس از روشن کردن تلویزیون پرسپولیس به گل نرسیده بود!خیلی حال کردم با این هماهنگی.

آخرای نیمه اول بود کم کم چشمم سنگین شد،خواب کم کم اومد سراغم.داشت منو باخودش میبرد.هی چشمام ناخودآگاه بسته میشد،من بازش میکردم.تا نیمه اول تموم شد دیگه نفهمیدم چی شد خوابیدم.

وقتی چشمامو باز کردم دیدم کمک داور داره تابلو وقت اضافه بازی رو نشون میده.سریع یه نگاهی به گوشه تلویزیون انداختم دیدم نتیجه ۳-٠ پرسپولیس جلوئه.
گفتم بازی تموم شده؟ مامانم که انگار داشت بازی رو به دقت نگاه میکرد گفت بله آقا میثم تو خوابیدی بازی تموم شد پیروزی هم سه گل زد.

با این برد قهرمانی نیم فصل مال پرسپولیس شد.امیدوارم این بردها در لیگ قهرمانان آسیا هم تداوم داشته باشه و پرسپولیس بتونه در آسیا هم شایستگی‌های خودش رو نشون بده.

بدرود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۴
میثم ر...ی

نظرات  (۱)

۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱ زوج مهندس
برد پرسپولیس رو تبریک میگم
پاسخ:
تشکر و سپاس فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی