زندگی

هرروز یک مدال برای کاروان ایران

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ق.ظ

 


امروز به نسبت روزای قبل کارم یه کم راحتتر پیش رفت.صبح قسمت بیشتری از کارم رو انجام دادم بخاطر همین بعدازظهر زیاد کارم طول نکشید و حدود ساعت ۴ تموم شد.

دیگه وقتش بود استراحت کنم.دراز کشیدم تازه خوابم برده بود که یهو در پذریرایی مون باز شد.اول فکرکردم دارم خواب می‌بینم اما دیدم نه جدی جدی خواهرزادم از قزوین اومده!
آخه تاحالا نشده بود خودش یهو بیاد واسه همین خیلی منو مامانم تعجب کردیم.مثل اینکه با دوستاش اومدن شمال و میخوان دو سه روزی اینطرفا گیلان گردی کنن.داشتن از سمت خونه‌ی ما میگذشتن که یه سری به ماهم زد.شارژ گوشی‌هاشونم تموم شده بود،آورد تا بزنه به شارژ.یه ساعتی نشست و بعدش دوستاش اومدن دنبالشو رفتن به ادامه دور گردی شون برسن.

برسیم به قدرت و توانایی نمایندهامون که تو پارالمپیک دارن گل میکارن،و هرروز بهتر از دیروز ظاهر میشن!.
از بهترین نتیجه‌ی امروز شروع میکنم: علیرضا قلعه ناصری در رشته پرتاب دیسک به مدال خوش رنگ نقره دست پیدا کنه.زهرا نعمتی،ابراهیم رنجبر و علیرضا رحیمی سه نماینده تیراندازی با کمان ریکرو تونستن با نتایج خوب به مرحله بعد صعود کنن.حالا باید منتظر بمونیم تا ببینیم در روزهای باقی مونده ورزشکارامون چیکار میکنن.

اامروز پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز بازی داشت،من کلا فراموش کرده بودم،خیلی دیر یادم اومد؛وقتی تلویزیون رو روشن کردم ۵دقیقه تا اتمام بازی مونده بود.در آخر هم با نتیجه‌ی مساوی بدون گل تموم شد.از همون ۵دقیقه آخر بازی مشخص بود که چقد بازی آروم و کسل کننده‌ای بود.اما خوشبختانه بازهم پرسپولیس صدر رو در اختیار داره،و از همه مهمتر هفته دیگه دربی هستش.چه شود در اون روز،یادآور ۴-۲ دربی قبل!.

 

نظرات  (۱)

ایشالله دربى اینده استقلال میبرتتون 
زیاد دلتون رو خوش نکنید
پاسخ:
تا ببینیم خدا چی میخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی