زندگی

گام اول

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

گام اول

 

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و پرسپولیس دیروز در اولین مسابقه مقابل الهلال عربستان قرار گرفت و به نتیجه مساوی رضایت داد.

 


پرسپولیس دیروز اولین بازیش رو در آسیا انجام داد.میزبان بود اما نتونست یا نذاشتن از امتیاز میزبانیش استفاده کنه.
آل سعودی ها به راحتی جون حدود ۵٠٠ نفر از هم وطنان مونو گرفتن بعد با وقاحت تمام ایران رو برای ورود به کشورشون تحریم کردن
😡
به همین دلیل،بلاجبار دو تیم در یک کشور بی طرف،مسقط عمان بازی کردن.

بازی ساعت ۱۸:۳٠ شروع شد.منم برنامه‌ریزی‌ کرده بودم بین دو نیمه کارای غروبم رو انجام بدم.
نیمه اول بازی خیلی کند و سرد بود.موقعیت خاصی رو دروازه‌ها نبود،جز چندتا ضربه از راه دور که با فاصله به بیرون میرفت
😴
توپ هم بیشتر رو هوا بود.بجای Football ، بازیشون بیشتر شبیه Headboll بود.
خلاصه نیمه اول به همین ترتیب به پایان رسید.

طبق قراری که با خودم گذاشته بودم بلافاصله بعد صدای صوت کارم رو شروع کردم تا اتمام زمان استراحت،من نصف کارو تموم کردم.داشتم ادامه کارو انجام میدادم؛هنوز چند ثانیه‌ای از شروع نیمه دوم نگذشته بود که مادرم (بادقت شاهد بازی بود) گفت عه دعوا!
😑 من سرمو از مانیتور لپ تاپ چرخوندم طرف تی وی و دیدم بعله درگیری شده و مسلمان مثل همیشه مرکز درگیری حضور داره😒

بازی نیمه دوم گرم تر شده بود و هیجان بازی هم رفته بود بالا اما من هنوز مشغول کار بودم!
به کارم سرعت دادم،خواستم سریعتر کارو تموم کنم که زودتر به ادامه فوتبال برسم.
همینطور تو عمق کار بودم که مادرم گفت آها آها آها گل گل...
😀
من برگشتمو خوشحالی بازیکنارو بعدشم صحنه آهسته گل رو دیدم.گل قشنگی بود.محسن مسلمان؛دقیقه ۶۸؛پشت محوطه،بقل پای چپ؛روی زمین و گوشهٔ دروازه😍

بعد از گل استرس و اضطراب رفته بود بالا.نمیدونم چرا این بازی برای مادرمم مهم شده بود!مدام دقیقه هارو حساب میکرد تا ببینه چقدر مونده به پایان بازی.
شاید بخاطر اینکه تو این بازی فقط پرسپولیس نبود؛پرسپولیس نماینده ایران بود؛بخصوص وقتی حریف عربستانی باشه،لذت شکست دادنش خیلی بیشتر میشه
💪

همینطور با دقت و هیجان داشتیم بازیو نگاه میکردیم که روی یه ضربه کرنر الهلال به گل رسید و تمام ذوق و شوق مون خوابید
☹️
فقط ۸ دقیقه تا انتهای بازی مونده بود.
بعد از گل هم پرسپولیس سعی کرد حمله کنه اما دیگه قدرتی براش نمونده بود.واقعا نایی برای راه رفتن نداشتن،بیشتر از الهلالی ها به تساوی راضی بودن
😕
در آخر هم بازی با نتیجه ۱ - ۱ به پایان رسید.

نتایج سه نماینده دیگر ایران در جام باشگاههای آسیا:
استقلال خ ایران ۱ - ٠ الفتح عربستان
الاهلی امارات ۲ - ۱ استقلال ایران
العین امارات ۱ - ۱ ذوب آهن ایران

نظرات  (۳)

۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۵۱ ....جلیس العقل ....
ممنون
پاسخ:
تشکر دوست عزیز
لایک
پاسخ:
تشکر
لایک
:)
پاسخ:
تشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی