زندگی

اولین مدال با رنگ طلا

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ



دیروز رو با یه خبر خوش شروع کردم

اولین مدال المپیک رو با رکورد شکنی کیانوش رستمی در وزنه برداری کسب کردیم.خلاصه ماهم صاحب مدال شدیم اونم مدال طلا.

چند روزه خیلی کم خوابیده بودم و خستگی راه تو تنم مونده بود واسه همین دیروز صبح یکم دیرتر بیدار شدم.تا بلند شم صبحونه بخورم ساعت از یازده گذشته بود.اصلا حس کار نبود اما کار دیگه باید انجام بشه،تازه خیلی هم دیر شده بود.بخاطر همین صبح همش تموم نشد.

بعدازظهر باید مطلبی که میخواستم بزارم سایت آماده میکردم اما انقدر خسته بودم،همینکه دراز کشیدم خوابم برد.من دو روز کمخوابی داشته باشم،چند روز باید درست حسابی بخوابی تا جبران شه.
وقتی بیدار شدم دیدم ست اول والیبال ایران - مصر،با برد ایران تموم شده.من چون باید مطلب رو آماده میکردم گوشیو برادشتم شروع کردم.دقیقا وقتی والیبال تموم شد کار منم تموم شد.ففط داشتم صدا رو گوش میدادم که گزارشگره میگفت: ایران با برد ۳ بر ٠ موفق شد با قاطعیت به مرحله بعد سعود کنه.

دیروز از المپیک خبرای خوبی شنیدیم.به امید روزهای بهتر و خبرهای شیرینتر.



بدرود.

نظرات  (۵)

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸ دختر اسمانی
به امیدخبرای خوبتر
پاسخ:
ممنون.انشاالله

به امید خبرهای خوب تررر
و مدال های بیشتررر
پاسخ:
ممنون از شما
فعلا که داریم مدالهارو یکی یکی از دست میدیم:(
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۷ حسین بهجتی
اره حال منم خوب شد
بسیار روحیه بخش بود
پاسخ:
انشاالله بیشتر بشه

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷ مجله ویترینو
تبریک
پاسخ:
سپاس
+
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی