زندگی

باخت عجیب استقلال

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ



من روز ها اصلا تلویزیون نگاه نمیکنم،با لپ تاپ و گوشیم کار میکنم و سرگرمم.از ساعت ۹شب تازه تلویزیون ما روشن میشه.
طبق روزهای گذشته دیروز هم ساعت ۹ تلویزیون رو وشن کردم.من همیشه بعداز روشن کردن اول میزنم شبکه سه تا ببینم چی داره پخش میکنه،اگه خبری نبود میزنم شبکه‌های دیگه.دیروز که روشن کردم شبکه‌ی نسیم بود،داشت خندوانه میداد.تعجب کردم که چرا امشب دارن پخش میکنن!بعدشم دیگه یادم رفت بزنم شبکه سه،نشستم نگاه کردم.

خلاصه شام خوردیم و داشتم دوره همی نگاه میکردم،حدوداً ساعت ۱۲و نیم بود که یهو یادم افتاد استقلال بازی داشت من ندیدم!!!
بعدش از نت نتیجه رو دیدم!چه نتیجه‌ی عجیبی! اصلا باور کردنی نبود!حتما بازی پر هیجان و جالبی بوده.
استقلال در تهران میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه‌ی عجیب ۲بر۱ باخت!.
چیکار کرد منصوریان با خودش.
منو یاد لیگ هفتم میندازه که استقلال با ۱۳ باخت ۱۳ام لیگ شد.البته ناگفته نماند پرسپولیس تو همون فصل با مربیگری افشین قطبی قهرمان شد.

البته هنوز از لیگ امسال چیزی مشخص نیست،فعلا نباید به بازی ضعیف استقلال و بازی متوسط پرسپولیس دل خوش کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
میثم ر...ی

نظرات  (۶)

۱۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۴ علی رحمانی پور
ممنون
پاسخ:
تشکر
چی بگم والا
پاسخ:
شما امر بفرمایین:)
ششتقلال سقوط میکنه به دسته 1 و اونجا قهرمان میشه

پاسخ:
نه این حرفو نزنین.
لیگ برتر با استقلال و پرسپولیس جذابتره:)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۹ رضا خسروخاور
یادت نمیاد تا یه فصلی استقلال ته جدول بود قهمران شد
استقلال امسال قهرمان میشه
ما طرفداران پشتشیمممممممممممممممم
پاسخ:
بله.پارسال هم پرسپولیس تو همین وضعیت بود،آخرش با تفاضل گل دوم شد:(
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۳ مجله ویترینو
سپاس
پاسخ:
ممنون از شما
کلااااا از فوتبال سر در نمیارم اما جناب همسر که عاااشق فوتباله کلی از باخت استقلال حالش گرفت :((
شما معلومه پرسپولیسی هستینااااا ;)
پاسخ:
بله من برسپولیسی هستم:)
به همسر گرامی سلام برسونین و بگین این فصل به استقلال امیدی نداشته باشن ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی