زندگی

امروزم یکی از روزای خداست

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

زندگی

از اونجایی که ازدواج شتریه که جلو در هر خونه‌ای میخوابه(البته جدیدا سخت میشه شترهارو خوابوند😕)،پسر خاله بنده هم فردا مراسم عروسیشه.😇
و همچنین از اونجایی که شرایطم طوریه که مسافرت برای من آسون نیست،قراره شمال بمونم و مادرم در مراسم شرکت کنه😐.البته ازش قول گرفتم که برام کیک و شیرینی مفصل بیاره.😁

تو این مدت هم که حداکثر دو روزه،میرم خونه‌ی داداش بزرگ مهمونی که به منم بد نگذره.خلاصه باید بفکر سیر شدن شکممون هم باشیم دیگه.😉 قراره امروز بعد خواب بعدازظهرم برم خونه‌ی داداشم. تو این دو روزم نت ندارم،تو پست‌هاتون منتظر کامنت های من نباشین.😎

چند روزه یه صحبتایی شده از فراهم شدن یه کار،یه کار نون و آب دار.(اینو بخاطر هم قافیه بودنش گفتم،وگرنه از نون و آب خبری نیست😒).البته کارش طوریه که به سیستم من نمیخوره.باید یه زبون شیرین و تودل برو داشته باشی،که برعکس زبونم تلخ و ضد جذبه!🎃 اما من اصلا کم نمیارم و میخوام تا تهش برم ببینم چی میشه.شماهم دعا کنید.
بعد مشخص شدن کارم کامل براتون توضیح میدم موضوع از چه قراره.👋

نظرات  (۷)

خوش بگذره بهتون:)
پاسخ:
تشکر
توکارتون موفق باشید..
خوش هم بهتون بگذره...
پاسخ:
انشاالله
ممنونم ازتون.
خوش بگذره حسابی:)
ان شاا... که جور میشه پیدا کردین دو دستی بچسبیدش که کار تو این دور و زمونه نیست:))
یاعلی
پاسخ:
ممنونم.
بله حق باشماست.امیدوارم که جور شه.
یا حق
سلام
ما برات دعا می کنیم که موفق و سربلند باشی.

پاسخ:
سلام
ممنون ازتون آقای شکیبا :)
راستی از قول ما به پسرخاله عزیز هم تبریک بگو.

آرزوی ما خوشبختی همه جوونها است.
پاسخ:
چشم حتما

همیشه شاد و سلامت باشید.
ایشالا هم فامیلت خوشبخت بشه و هم شما کارتو دوس داشته باشی!
پاسخ:
سپاسگزارم دوست عزیز
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۴ علیـ ــر ضــا
😂😂😂
عسیسم چقدر تو مظلومی میثم جان
😞😞😞
تو بفکر آب کردن شکمت باش 😉 نرو خونه خان داداش 😂
اون زد ( ضد ) کن اوکی 
بیام تنهایی خونه بریم بگردیم 
پاسخ:
تاحالا نمیدونستی! از من مظلومترم مگه داریم خخخ

شکم کجا بود بابا.من کل وزنم ب 50 نمیرسه :|

آره بیا ماشینم بریم دور دور خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی