زندگی

گلی به لطافت کاکتوس 🌵

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ
زندگی


خب اینم از گل خوشگلای من😍 که در مطلب خوب،شاد،جوش درموردش گفته بودم.

خیلی دوست دارم یروزی یه گلخونه بزرگ که نه،ولی یه گلخونه کوچیک برای کاکتوس بزنم.😇

پ ن: درمورد بازی پرسپولیس - سیاه جامگان حرف خاصی ندارم.
😒 فقط اینو بگم یه نیمه حمله،یه نیمه موقعیت آفرینی،یه نیمه با سه گل زده.که داور دوتا گل رو مردود اعلام کرد.😠 اما در نیمه دوم یک خطای سیاه جامگان از دید داور دور موند،و در ادامه همون صحنه تنها موقعیت سیاه جامگان به گل تبدیل شد.
بی عدالتی فوتبال در این بازی ثابت شد.😐

نظرات  (۷)

واقعا داور خیلی....
بله....
با دست زد توی گل !!!
پاسخ:
امان از ناداوری ها :|
چه گل خوشگلی خخخ
پاسخ:
ممنون
چقدر قشنگننن
اوهوم بله متاسفانه 
ولی بااین حال ما بازم قهرمانیم همیشه و در همه حال
پاسخ:
تشکر.
بله،پرسپولیس روحیه قهرمانی داره.انشاالله در آسیا هم موفق بشه
به به ایشالا به زودی عکس گلخونه تون رو بزارید وببینیم..
پاسخ:
خیلی ممنوووونم :)))))
به نظرت شیره داخل کاکتوس خوردنیه؟
پاسخ:
نه بعضیاشون خاصیت دارویی دارن
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۴ علیـ ــر ضــا
چه کاکتوس مهربونی 😂 به صاحبش رفته 😂😍
اصن اهل بحث راجب فوتبال نیستم 😂😂 😉 هستم منتها حوصلشو ندارم 

پاسخ:
آفرین دقیقا درست گفتی 😁😂😂
منم زیاد اهل بحث نیستم،فقط دلم سوخت
ایشالا موندگار باشن!
پاسخ:
ممنون سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی