زندگی

عاشقان روزتان مبارک💟

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

تصویر متحرک روز ولنتاین

 

روز ولنتاین مبارک
چند جمله‌ عاشقانه‌ی زیبا در ادامه گذاشتم برای عاشقایی که قلب‌شون رو کف دست‌شون میزارن و تقدیم به معشوق‌شون میکنن!

😍 😍 😍     😍 😍 😍     😍 😍 😍

از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود
به امیدیکه تو فانوس شب من باشی
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
همیشه از آمدن “نـ” بر سر کلمات مـی ترسیدم !
نـ داشتن تو… نـ بودن تو…
نـ ماندن تو…
کـاش اینبـار حداقل دل واژه برایم می سوخت و خبـری مـیداد از نـ رفتن تـو…
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
آسمان هم که باشی
بغلت خواهم کرد
فکر گستردگی واژه نباش
همه در گوشه ی تنهایی من جا دارند
پر از عاشقانه ای تو
دیگر از خدا چه بخواهم…؟!
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
من از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم
و از تمــــام زمین یک خیابان را …
و از تمام تو یک دست ڪه قفــــل شده در دست مـن.. .
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
برای عاشق شدن، نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت!

برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
هنوز هم وقتی باران می آید
تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست
شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند
❣️🌹💕🌺💓🌸💝            ❣️🌹💕🌺💓🌸💝
تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم
در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ…!

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۰ علیـ ــر ضــا
😀😀 عاشقان خوشبحالتون 
پاسخ:
همچنین شما عزیز😁😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی