زندگی

تصورات من راجب بهرام گور 😁

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

زندگی

 

من تا دیروز فکرمیکردم بهرام گور شخصی است گورکن.😁 یعنی کارش کندن گور برای اموات هستش.😅 تااینکه دیروز مشغول سرچ در گوگل بودم،به مطلبی راجب بهرام گور برخورد کردم و اونجا بود که متوجه شدم این شخص پادشاه دوره ساسانی بود.😟 و به علت علاقه‌مندیش به شکار گورخر لقب بهرام گور را گرفته!.😐

 

بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

و این شعر رو من اینجوری تفسیر میکردم: بهرامی که یک عمر مشغول کندن گور برای دیگران بوده،حالا نوبت خودشه که در گور گذاشته بشه.😅😁😅

نظرات  (۷)

۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۰ حصار آسمان
بهرام گور اون دنیا ولت نمیکنه
حالا خوبه بهرام گور رو به "بهرام گوساله" ترجمه نکردی
وگرنه یه مرخصی استعلاجی میگیره از اون دنیا میاد سراغت :))
پاسخ:
منم اون دنیا ولش نمیکنم،اون همه گورخر بیگناه رو چرا شکار میکرد آخه :|
نه دیگه بهش رحم کردم،اینجوری ترجمه نکردم ;)

نه دیگه بهرام گور رفته تو گور،دیگه در نمیاد :)))
۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۰ رویا رویایی
واقعا😳😳 این بیت تو ادبیات مدرسه بود و همیشه هم سوال 😳😂
پاسخ:
همون پس درس مدرسه بود.
منم مدرسه با خونم سازگار نبود :)))
ادبیات چند شده بودید؟:))
پاسخ:
کدوم سال؟
نه واقعاااااا نمیددونستید؟

ولی خوب معنیش کردی
منصفانه بود •_•
پاسخ:
واقعا نمیدونستم :)

خب کردی که دیگه هیچی.
من فارسی بزور میفهمم خخخخ
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۱ حصار آسمان
آخه برادر من شما مگه مسئول دفاع از حقوق گورخران هستی که بری یقشو بگیری؟ خودشون اون دنیا میرن سراغ بهرام جون :))
پاسخ:
خلاصه یکی باید جلوش درآد.
فکرکرده چون پادشاه هرکاری خواسته میتونه کنه :/

خودم اونجا ب سزای اعمالش میرسونمش :)))
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۸ طراحی سایت
عالی
پاسخ:
(:
۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۱ علیـ ــر ضــا
😂😂😂 
مارو روشن کردی 😉
پاسخ:
😂😂
نور روشناییت رفت تو چشممون 😉😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی