زندگی

حضرت فاطمه مهربانترین مادر

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ

سلامی همچو بوی بهار

 

عکس نوشته حضرت فاطمه

🌺 با نام تو دل چه با صفا می گردد🌺
🌷با مهر تو دل زغم رها می گردد🌷

🌸باشی تو کلید راز هستی زهرا🌸

🌹با نام تو قفل بسته وا می گردد🌹

💐🌷🌺 💐 🌷🌺 💐 🌷🌺 💐 🌷🌺 💐


میلاد خوش سعادت همسر فداکار و مادر مهربان،خانم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را به تمامی شیعیان به ویژه به مادران و همسران از خود گذشته‌ی ایرانی تبریک عرض میکنم.
انشاالله همیشه تَن تون سلامت و دل تون شاد باشه.

 

مهر مادری

به مناسبت روز مادر،میخوام کمی از مادرم بگم.
از مهربانی‌هاش، از دل نگرانی‌هاش، از فداکاری‌هاش و...
مادر من انقدر خوبی داره که توصیفش توی چند جمله نمیگنجه.

در این ۲۸سال عمرم که از لحظه‌ی تولد با معلولیت دارم زندگی میکنم،مادرم همیشه کنارم بوده و هیچ وقت اعتراضی نکرده.حتی نذاشته من هیچ کمبودی رو احساس کنم.
بخاطر من از همه‌ی خواسته‌هاش گذشته.در هیچ زمان و مکانی نذاشته من حس ناتوانی کنم.عصای دستم بوده و قوت قلبم.
از لحظه‌ای که من یادمه مادرم همیشه تلاش میکرد تا من خوشحال باشم.

اما من هیچ‌وقت نتونستم از محبت و فداکاری بی حد و وصفش تشکر کنم.
حتی زباناً هم اونطور که باید،ازش تشکر نکردم.
همیشه کلی جملات برای تشکر و سپاسگزاری از قبل آماده میکنم که به وقتش بهش بگم اما هیچ‌موقع موفق نشدم.

خیلی دوست دارم یروز "مثلا امروز" رو به روش،چشم تو چشمش نگاه کنم و بگم: چقدر دوستت دارم،چقدر برام عزیزی،میدونم خیلی برام زحمت کشیدی.
بهش بگم مادرم اگه تو نبودی،من هم نبودم.

💓تقدیم به مادر عزیز تر از جانم💓

 

 
"ماما" با صدای سینا حجازی

نظرات  (۳)

چقد قشنگ....سرشار از احساس بود...
خدا حفظشون کنه براتون...
پاسخ:
تشکر.همچنین
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۵۵ علیـ ــر ضــا
پاسخ:
:)
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۱۲ حصار آسمان
سال نو شما مبارک باشه
سالی پر از سلامتی و عزت و موفقیت و شادی براتون آرزومندم
پاسخ:
سلام تشکر
سال نو شمام مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی