زندگی

چالش ۲٠ سوالی

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ب.ظ

زندگی


سلام دوستان ، باز رسیدیم به یه چالش دیگه.
یه چالش آسون و جذاب. چندتا سوال ساده و روون.همونطور که از اسم چالش پیداست، ۲٠تا سوال آماده کردم تا شما عزیزان پاسخ بدین. بقول بعضیا سوال‌های کوتاه،جوابای کوتاه.

منتظر جواب‌هاتون هستم...لطفا به همه سوال‌ها پاسخ بدین.

🕐 علایقت توی زندگی چیه؟

🕑 سرگرمی مورد علاقه ات چیه؟

🕒 وقتی خودت را توی آینه میبینی چه احساسی داری؟

🕓 دوست داشتی چه رشته ای و کجا قبول میشدی؟

🕔 بهترین دوستت در دوران زندگی؟

🕕 اگه ۱٠ میلیارد تومان داشته باشی چه کارایی میکنی؟

🕖 طرفدار کدوم ورزش و تیم ورزشی هستی؟

🕗 موسیقی مورد علاقه ات و خواننده های مورد علاقه ات چیه؟

🕘 تا حالا عاشق شدی؟(مهم)

🕙 از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی؟

🕚دلت میگره چیکار می کنی؟

🕛 آشپزی بلدی؟ چه غذاهایی؟(مهم)

🕐 اگه قرار باشه ۳ تا آرزوت همین الان برآورده بشه ، آرزوهات چیه؟

🕑 بزرگترین قدرتی که مایل بودی می‌داشتیش؟

🕒 اگر میتونستی به گذشته برگردی،به چه زمانی بر می‌گشتی؟

🕓 در یک شبانه روز چند ساعت وقتت در فضای مجازی می‌گذره؟(مهم)

🕔 در ۲۴ ساعت،چند ساعت خواب هستی؟(مهم)

🕕 آیا حاضری ۲٠ سال در اوج شادی و رضایت زندگی کنی به شرطی که درست بعد از این مدت بمیری؟

🕖 دوست داری تا چند سالگی عمر کنی؟

🕗 اگر بتونی نوع مرگت رو انتخاب کنی چه جور مرگی رو انتخاب می‌کردی؟

پ ن: خودمم در آینده نزدیک جواب‌هامو میزارم.😁

نظرات  (۱۳)

1-موزیک , کتاب علمی
2-ورزش
3-خوشگلی و بدبختی خخخخخ
4-دوست داشتم برم ریاضی فیزیک اما رفتم تجربی
5-معلومه دیگه مادر
6-متاسفانه سکته میکنم نمیتونم کاری باهاش انجام بدم
7-والیبال . هر تیمی ببره خخخخ
8-پاپ - مهدی احمدوند
9-صددرصد
10-عمر طولانی
11-مینویسم , آهنگ گوش میدم
12-در حد گشنه نموندن اره
13-اینو نمیتونم بگم دیگه
14-افکار دیگرانو میدونستم
15-برنمیگشتم
16-کمتر از 4 ساعت
17- 7 اگه خیلی بشه 8
18-آره
19-بستگی به شرایط زندگی داره
20-یه اتفاقی که مستقیم برم اون دنیا دیگه بیمارستان و از این چیزا نبرنم :) میگن عذاب موقع مرگ خیلی بده
پاسخ:
سپاسگذارم از حضورتون در این چالش.
ممنون که به همه سوال‌ها پاسخ دادین.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ ما جــــــــღــــــدہツ
1:کتاب خوندن،قدم زدن و...
2.فیلم میبینم یا موزیک گوش میکنم و رمان میخونم
3.تنفر از این همه جوش:دی
4.مهندسی دانشگاه صنعتی شریف دوست دارم برم
5.خواهرم و پدربزرگم
6.برای خانه اتیسم یا بچه های سرطانی خرج میکردم
7.والیبال و وزنه برداری رو معمولا میبینم فقط
8.بی صدا پیانو و گیتار
9.بله شدم
10.اینکه کسی دوسم نداشته باشه و اینکه غرق شم تو استخر
11.آهنگ گوش میدم،گریه میکنم و بیشتر مواقع مینویسم
12.آااااشپزی نه ولی آشپزی بله....در همین حد بگم که تنهایی گشنه نمیمونم 
13.بمیرم،باباجونو ببینم و سومیشو نمیتونم بگم
14.نمیدونم ولی خیلی دوست داشتم میتونستم یه مُرده رو ببینم
15.به سن قبل سه سالگیم و مرگ باباجون
16.به طور میانگین شاید روزانه سه چهار اعتی بشه شایدم بیشتر...
17.هشت الی نه ساعت تو تابستون تو روزای دیگه 6ساعت شایدم کمتر
18.بله حاظرم
19.همین الانشم زیاد زندگی کردم به نظر خودم..
20.سکته قلبی میکردم...یا ی جوری که ی راست میمردم دوس ندارم بعدش دوباره زندگی کنم...
پاسخ:
سپاسگذارم از حضورتون در این چالش.
ممنون که به همه سوال‌ها پاسخ دادین.
1.هنر و فلسفه
2.دوچرخه سواری
3.ولش کن باید برم دیر شد
4.فلسفه اخلاق و انسان‌شناسی اصفهان (نیست اصلا چنین رشته ای، اگه بود هم تو دفترچه من نبود)
5.
پاسخ:
ممنون از حضورتون
1- برنامه نویسی و نوازندگی گیتار الکتریک
2- موسیقی و فیلم
3- افتخار
4- در رشته مورد علاقم مهندسی کامپیوتر - نرم افزار دانشگاه تهران درس میخونم
5- خانوادم
6- پالایشگاه پتروشیمی راه اندازی میکنم تا سرمایه ام چند برابر شود و اون وقت که چند برابر شد یه خونه بزرگ توی کامرانیه و یه بنز SLS میخرم
7- طرفدار والیبال و بوکس حرفه ای هستم
8- موسیقی سبک راک و متال گوش میدم، طرفدار اکثر بزرگان این موسیقی هستم
9- نه هنوز راستش به عشق قبل از ازدواج اعتقاد ندارم
10- خدا
11- فیلم میبینم یا موسیقی گوش میدم
12- خیلی کم برنج میپزم و استمبلی و دمی عدس و غذاهایی مثل نیمرو و املت و مشتقات آن
13- به داشتن آرزو اعتقادی ندارم چون اینا به نظرم توهماته و با عقلانیت سازگار نیست
14- قدرت سیاسی برای برقراری عدالت
15- زمان کودکیم
16- من به خاطر شرایط درسی و کاریم همیشه در فضای مجازی به سر میبرم ولی از شبکه های اجتماعی خیلی کم استفاده میکنم چون اکثرا هیچ سودی ندارند
17- حدود 6 ساعت
18- بله
19- برام مهم نیست هر چند سالی که زندگی کنم باید از تک تک لحظه های زندگیم لذت ببرم
20- مرگ آرام در خواب 

پاسخ:
ممنون دوست عزیز از حضور و پاسخ‌هاتون.

6 برنامه‌تون برای آبنده عالی بود

ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) بر همه شما عزیزان مبارک باد

پاسخ:
سلام

ممنونم.همچنین من هم به شما تبریک میگم.

کاش تو چالشی که گذاشتم شرکت میکردین :)
۱_خانواده،دوستام،موسیقی،شعر،عکاسی،سفر،کتاب خوندن و ...
۲_شعر و کتاب خوندن و اهنگ شنیدن
۳_بعضی وقتها عیب های خودمو میبینم و نق نق میکنم و گاهی وقتها خدا رو بخاطر این همه زیبایی شکر میکنم😆 :)))
۴_پزشکی،شهید بهشتی تهران
۵_دوست خوب زیاد داشتم یکی الان دارم که حس خیلی خوبی باهاش دارم،کوثر
۶_اول خونه و ماشین مورد علاقه ام رو میخرم و به علایقم میرسم بعد هم مثل همه ی ادمهای دنیا که دوست دارن کمک کنن به بقیه کمک میکنم،حالا به هر روشی که تونستم.
۷_والیبال دوست دارم و علاوه بر تیم ملی ها،پرسپولیس هم در حد اینکه طرفدارش باشم دوست دارم:))
۸_پاپ و سنتی،خیلی خواننده برام مهم نیست بیشتر آهنگ و صداشون برام مهمه،از هرکسی ممکنه چندتا کار رو خیلی دوست داشته باشم.
۹_دوست داشتن رو تجربه کردم ولی عاشق نشدم.
۱۰_آینده
۱۱_هیچی یه گوشه کز میکنم و آهنگ میشنوم
۱۲_تقریبا،از غذاهایی که میخوریم به جز قلیه و قرمه سبزی بقیه رو تقریبا بلدم:)
۱۳_ دکتر بشم_اللهم عجل لولیک الفرج_شخصیه:)
۱۴_دوست داشتم یه قدرتی مثل ساعت برنارد داشتم و زمان رو میتونستم متوقف کنم:)
۱۵_اصلا دوست ندارم به گذشته برگردم اما اگه اجباری بود به اذر ۹۵ برمیگشتم تا یه اشتباه رو انجام ندم.
۱۶_تابستونه و منم بیکار بخاطر همین شاید حدود ۵،۶ ساعت:(( 
۱۷_بازم بخاطر تابستون و بیکاری گاهی حتی ۱۲ ساعت اما معمولیش حدود ۶،۷ ساعت.
۱۸_بهش فکر نکردم ولی فکر کنم آره راضی باشم
۱۹_ ۵۰ یا ۵۵ از پیری و افتادگی بدم میاد،فکر کنم تا ۵۰ چیزهایی که دوست دارم رو هم تجربه کرده باشم دیگه:)
۲۰_شهید بشم ولی از اونجایی عرضه اش رو ندارم دوست دارم مرگ مغزی بشم و اعضام رو اهدا کنن.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
ممنون دوست عزیز از حضور و پاسخ هاتون.

همیشه شاد باشید. علی یارتون.
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۳ سید محمد موسوی
اوووووووووووه کی بره این همه راه رو؟!
پاسخ:
فقط بیست تاست :)
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۴ تنها همدم ماه
سلام
1- علایق زیاده ولی چندتامهمش خدا خانواده کتاب درس
2- نقاشی و شعر
3- مجهول الحالم :دی  بعضی وقتا راضی بعضی وقتا ناراضی
4- پزشکی مشهد
5- خواهرم
6- یه کار خیر
7- فوتبال - وسطی  هیچ تیمی
8- پاپ و سنتی سعید اسایش :دی رضا شیری  پاشایی و.....
9- نمیدونم ! کلا هر کی دوسم داشته باشه و آدم باشه و دوسش داشته باشم عاشقش میشم دست خودم نیست :دی ولی عشق اونجوری نه تاحالا عاشق نشدم
10- ترسام زیادن ...چند مورد : ترس از مرگ کسی ، عبور از خیابان ، شنا در دریا و استخر و دریاچه
11- میشینم یه گوشه و گریه میکنم
12- بله - شامی و....
13- همین الان برم حرم اقا - دیدار با رهبر - به اهدافم برسم
14- برگشت به گذشته
15- دو سال قبل و پاک کردن اشتباهم
16-زیاد
17- زیاد
18-خیر
19- تا وقتی که محتاج کسی نشم
20- به جوری که عذاب نکشم درجا
پاسخ:
عاشقی تون چقد پیچیدست خخخخخ
حتی رد شدن از خیابون!!! خخخ

از حضور و پاسخ‌ها تون تشکر میکنم
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۲ منصوره 🌹🌹🌹
علاقه ام کتاب خوندنه و داستان نوشتن
سرگرمیم همین وبلاگمه
اینکه چقدر خدا آفریدگار توانایی که همچین صورت زیبایی را نقاشی کرده
رشته اش مهم نیست فقط توش پروفسور بشم دانشگاهشم هم مهم نیست
بهترین دوستم الهه است
با 10 میلیارد تومان میرم دور دنیا رو می گردم
عاشق والیبالم و تیم ملی والیبال ایران
خواننده ی مورد علاقه ام سیروان خسروی است
عشق کیلو چنده بابا
از قاتل خیلی می ترسم
داستان غمناک می نویسم تا دلم باز بشه
آشپزی بلد نیستم زیاد
سه تا آرزوهام : ظهور آقا امام زمان , موفق شدن خودم تو زندگیم , شفای تمام مریض ها مخصوصا سرطانی ها
قدرت سفر در زمان
به 5 سالگیم تا از زندگی لذت ببرم 
تا حالا نشمرده ام
8 ساعت می خوابم
هرگز راضی نمیشم چون مرگ اون لحظه خیلی سخته
دوست دارم تا 50 سالگی عمر کنم
توی خواب بمیرم تا هیچی احساس نکنم

پاسخ:
پاسخ 3: اوه اوه چه خبره خخخخخخخ
پاسخ9: الکی :دی

ممنون از پاسخ هاتون
1:اهنگ، درس خوندن،صحبت کردن با اجیم یا دوست صمیمیم
2:فعلا درس خوندن و تلوزیون دیدن و گاهی وبلاگ
3:اووممم فقط ی لبخند میزنم چیزی ندارم بگم چون هیچ عیبی نمیبینم فقط زیبایی(اعتماد ب سقفمو)خخخ واقعیته خخخ
4:دوس دارم یکی از رشته های پیرا پزشکی تو شهرخودمون اصفهان یا شیراز
5:بهترین دوستم بهار و مینا و صد البته اجیم
6:اوووممم 5 میلیارد مال خودمو و خانوادمو دامادمون 5 میلیاردم کمک
7:بسکتبال چون بسکتبالیستم،و پرسپولیس
8:موسیقی پاپ کلا اون اهنگایی ک ارامش بخش باشن مثل مسعود صادقلو و علیرضا طلیسچی و احمد سلو(احمد رضا شهریاری)و...
9:عاشق ن تا حالا ک نشدم خخخ هنو وقت برا عاشق شدن پیدا نکردم خخخخ
10:اهنگ گوش میدمو ب چیزای خوب فکر میکنم
11:اره آشپزیم بلدم همه نوع فست فودی بلدم،مرغ،استامبولی،ماکارانی،قورمه سبزی و خورشت بادمجان اکثر غذاهارو بلدم و پختم اها آبگوشتم بلدم
12:ظهور اقا،سلامتی خانوادم،رسیدن ب تموم ارزوهام
13:خخخخ دوس داشتم بتنم ذهن بقیه رو بخونم خخخخ
14:اصلا دوس ندارم برگردم گذشته ب هیچ وجه 
15:کلا 1 ساعت یا 2 ساعت
16:کلا فک کنم 8 یا 9 ساعت
17:ن زندگی با فرازو نشیباش قشنگه در کنار شادی باید ی مشکلیم باشه ک بد باحلش شاد بشم خخخخ(دیوونم میدونم خخخ)
18:نمیدونم عمر دست خداس ولی دوس دارم هر چند سالی هس فقط و فقط وقتی دارم میرم ب ارزوم رسیده باشم و با کوله باری پر از نیکی و خشنودی خدا برم
19:نمیدونم والا ی مرگ در ارامش اینک زجر نکشم با لبخند برم
خخخخ اخیش تمومید راستی اسم منو از لیستت پاک کن نرم تو چالش اب جوش خخخ
پاسخ:
3: اعتماد ب سقف مثال خیلی کوچیکیه خخخخخخخ
7: و پرسپولیس رو خوب گفتین :دی
9: مگه وقتیه! خخخخ
11: آهان حالا مشخص شد چرا وقت نداشتیت.همش بالا دیگ خورشت هستین :دی
12: آرزو سوم تون زرنگی بودا!!!

ممنون از حضور و پاسخ‌ها تون.
اها ی سوالو جا انداختم تو زندگیم بیشتر از خیانت میترسم خیییییییییلی میترسم تجربش نکردم ولی ترس عجیبی دارم
پاسخ:
انشاالله هیچ‌وقت براتون پیش نیاد
سلام، من به تازگی وب شما رو دنبال کردم:) کمی دیره برای شرکت ولی خالی از لطف نیست!
۱. پزشکی، شعر، نویسندگی،فلسفه،وبگردی،..
۲. کتاب خوندن و فیلم دیدن و آهنگ گوش دادن
۳. اغلب حس خوبی دارم
۴. پزشکی تهران
۵. خیلی ها رو دوست واقعی میدیدم اما همه به نحوی از خجالتم دراومدن! بنظرم مادرم بهترین دوستمه
۶. از اونجایی که در حال حاضر در شرف رفتن به پزشکی بین المللم ۲۰۰-۳۰۰میلیونش رو برای تحصیلم میذاشتم بقیه اش هم میدادم به هر کی میخواست و در اولویت خانواده م
۷. فوتبال real madrid
۸. من هر موسیقی ای که حس خوبی رو بهم القا کنه، دوست دارم و گوش میدم. کلاسیک، سنتی، پاپ، هوی متال، جاز، هیپ هاپ، رپ،...فرقی نداره:) خواننده ی خاصی هم دوست ندارم
۹. خوشبختانه بله:)
۱۰. نرسیدن به اهداف و آرزوهام، ناکامی!
۱۱. گریه میکنم
۱۲. نه، هیچی
۱۳. پس فردا که نتایج کنکور میاد به هدفم رسیده باشم، سایه پدر مادرم روی سرم حالا حالاها باشه، خوشبختی و عاقبت به خیری برای همه
۱۴. قدرت که نیست..یه ساعت مثل ساعت برنارد
۱۵. سال ۹۰ البته با عقل و تجربه ی الانم
۱۶. خیلی زیاد
۱۷. ۹-۱۰ ساعت
۱۸. نه ارزش زندگی بیشتر از این حرفاست و پستی بلندی داره بهرحال بدی هاش هم تحمل میکنم:)
۱۹. تا وقتی که عقلم کار کنه و به بقیه محتاج نشم
۲۰. مرگی که آنی بمیرم نه که زمین گیر شم!
پاسخ:
سلام. بله خانم دکتر،ماهی رو هرموقع از آب بگیری تازه است.

ممنون از پاسخ‌هاتون.

شما باشین دوستانی که شرکت نکردن، بعداز چالش آب جوش برای مداوا بیان پیش شما.
اره دیگ عاشق شدن وقت میخاد باید وقتشو داشته باشی ک ب یکی فک کنی بد بفهمی عه عاشقش شدی تازه حالم میخاد
خخخخ الان ک دیگ غذا درس نمیکنم بخاطر کنکورم
خخخخخ ماییم دیگ زرنگیم
پاسخ:
شما کلا فلسفه عاشقی رو تغییر دادین! عاشقی ب فکر نیست،ب دله.
کنکور که تموم شد،حتما استراحت بعد کنکوره خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی