زندگی

خاطرات خونه‌ی خواهر کوچیکه(بخش سوم)

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ
زندگی


سرآغاز خاطره،بازم باید یه توضیح کوچیکی بدم.این خاطره‌ی روز دوشنبه ۲۶تیر هست.📅

دو سه روزی بود که دمای هوا رو به افزایش بود.بعد از دو هفته خنکی بازم هوا حسابی داشت گرم میشد.🤗

ما هنوز خونه‌ی خواهرم اینا بودیم.و من از بیکاری زیاد بی حوصله شده بودم
🙁.حال دلمم اصلا خوب نبود😞.کمبود نت،نبود لپ تاپ.هیچ وسیله‌ای نبود که بتونم وقتم رو باهاش بگذرونم؛تنها وسیله‌ی سرگرم کننده تلویزیون بود که الحمدالله هیچ برنامه‌ی خاصی نداشت🙄 .تصمیم گرفتم برم رو ایوون بشینم به گل و گیاه و فضای حیاطشون نگاه کنم بلکه یخورده دلم وا شه.😌

رفتم رو ایوون و همون اول سیم کارتای گوشیمو جابجا کردم.سیم ایرانسل رو گذاشتم تو سیم1 تا بصورت 3G بشه استفاده کرد.یه شارژ دو تومنی زدم و نت رو روشن کردم
🙃.دو روزی میشد که به نت وصل نشده بودم.این اتفاق در نوع خودش بی سابقه بود! سریع رفتم تلگرام دیدم گروه دوستانه‌مون فقط دو سه تا پست گذاشتن.تو پی وی هم هیچ خبری نبود؛نه حالی،نه احوالی...!😐

موقع نهار شد و من اصرار داشتم نهارو روی ایوون بخوریم اما همه به دلیل گرمای زیاد موافقت نکردن و منم زورم به چند نفر نرسید و مجبور شدم قبول کنم.😒

اما عصری همگی رفتیم رو ایوون و یه چای دبش قند پهلو خوردیم☕️🍚،جای همگی خالی.
شوهرخواهرمم بعدازظهرش از زنجان اومده بود خونه با یه زنبیل ماهی
🐠  که خودشون صید کرده بودن.

پایان بخش سوم.

نظرات  (۴)

ایشالا همیشه حال دلت خوب باشه
خیلی خاطراتتونو دوس دارم ممنون
پاسخ:
تتشکر همچنین.
ممنون از نظر دلگرم کنندتون
خیلی باصفا هستید
راستی چرا خیلی‌ها "ناهار" رو می‌نویسند "نهار"؟
میگم شما که اهل ماهی خوردن هستی یه لطفی کن گاهی اوقات از روش پخت ماهی‌های مختلف برامون بگو تا یاد بگیریم
پاسخ:
تشکر محبت دارین.
اصل کلمه نهار درسته.
من فقط یه نوعشو بلدم.بعداز کندن پولک ماهی میزاریم تو ماهیتابه تا سرخ شه.

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۸ علیـ ــر ضــا
قسمت ۳ و دو قسمت دیگه مونده 
چقدر خوبه روز مرگی هاتون 
🙂 
ماهی هم چند کیلو بزار البته 😂 خودت باید درست کنی 😄 
مجبورم بیام ببینمت جای نری هااااا 
پاسخ:
البته دقیقش شش قسمت میشه😄 😁

شما تشریف بیا خودم برات ماهی دست میکنم کیلو کیلو 😉
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۸ نویسنده ناشی
سلام نهار که میشه روز ناهار مییییشه ناهار یعنی بخور بخور و در ضمن خوش باشی عزیز

پاسخ:
نهار:
۱- روز.
۲- غذای ظهر.

ناهار
 نهار:
۱- گرسنه.
۲- روزه دار.
۳- غذایی که ظهر خورده شود.

اینم جواب از لغتنامه معین.

ممنون از حضور شما 🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی