زندگی

منو خواهرزادم

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ
denj-meysam.blog.ir


معمولا خواهر بزرگم اینا آخرای بهار میان شمال و چند روزی میمونن.امسال هم به همین ترتیب پریروز غروب اومدن.


چند روزی هست که اطراف ما آسمون ابری
☁️ و نیمه ابری⛅️ و نیمه آفتابی🌤 و گاهی هم نیمه بارونی🌦 میزنه.دیروز نوبت نیمه آفتابیش بود.هوا رو که مناسب دیدیم منو خواهرزاده‌هام دروبین رو برداشتیم و رفتیم پایین.اول تو حیاط سرسبزمون و کوچه‌مون چندتا عکس گرفتیم📸،و بعد منو یه خواهرزادم زدیم به دل جاده.

رفتیم و رفتیم.گرمای خورشیدم اضافه تر میشد.البته گاهی اوقاتم ابر از جلوی خورشید
🌤 رد میشد و چند دقیقه ما تو سایه نفسی تازه می‌کردیم. از خیابون که داشتیم میرفتیم سمت چپ مون شالیزار و رودخونه بود.یه قسمت از کناره شالیزار آب لبریز شده بود و به رودخونه جاری میشد🌊.و یه صدای خیلی زیبایی ایجاد شده بود.من چند دقیقه اونجا موندم و گوش دادم😇 .واقعا هیچ صدایی به زیبایی و آرام بخش تر از صدای آب نیست.😍

طبیعت زیبای کنار جاده و وسعت سرسبزی شالیزار
آدم رو مجاب میکرد تا این صحنه‌ها رو ثبت کنه.خواهرزادمم که همیشه دوربینش همراهشه به پیشنهاد من چندتا عکس خوب انداخت.(یکی ازین عکس خوباشو گذاشتم تصویر شاخص👆).

خلاصه بعداز نیم ساعت پیاده روی و عکاسی و از همه مهمتر جذب مقدار زیادی ویتامین دی از خورشید مهربون برگشتیم خونه.من زیاد اهل عرق کردن نیستم
😥 ،دیروز لباسم خیس آب شده بود.

دیروز طبق معمول اولین روز ۱٠ماه گذشته،زمان برگذاری جلسه بود.من به دلایلی نتونستم برم.تاحالا نشده بود دو ماه پشت هم غیبت داشته باشم،که ایندفع شد.😐

روز اولی که داشتیم درمورد قوانین برگذاری جلسه صحبت میکردیم،قرار بود حتی هیچکس برای حضور در جلسه تاخیر نداشته باشه و فردی که با تاخیر رسیده باید جریمه پرداخت کنه؛چه رسد به غیبت.حالا خودم دو جلسه دو جلسه غیبت دارم!خوشبختانه دریافت جریمه رو زیاد جدی نگرفتن.🙃

منو خواهرم قرار گذاشتیم تو همین روزا بریم خونه قدیمی مون
🤗 که الآن تبدیل به باغ شده یه سری بزنیم تا خاطره شیرین ۷سال زندگیم دوباره زنده بشه.😇

نظرات  (۴)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۵ علیـ ــر ضــا
چقدر خوب مهمون نمیخواین 
پاسخ:
بفرما داداش،چرا نخوایم.مهمون و برکتش.
فقط سوغات یادت نره ;-)
اونجا که کارشناسی هواشناسی کردی خیلی جالب بود خخخ
پاسخ:
خخخخ

وضعیت جوی این روزهای ماست
خخخخخ یهو دلم هوس اونجا رو کرد با اون ابو هوا
خوش بگذره
پاسخ:
خب چند روزی بیاین گیلان مسافرت.
این روزها هم آب و هوا عالیه
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۷ من الله التوفیق
وقتی شمال می‌رم در کنار اینکه خیلی از تماشا کردن منظره ها لذت می‌برم .....دوست دارم چشمام رو ببندم و فقط نفس بکشم ... مخصوصا تو شالی‌زار هاش  ....  

الانم که این پست رو خوندم دلم شالی‌زاری خواست تا توش بتونم نفس بکشم ...
پاسخ:
بله همینطوره

مخصوصا تو این ماه شالیزار خیلی زیباست.سرسبزیش تماشایی

حتما بازم به گیلان سفر کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی