زندگی

رکورد جدید پرسپولیس

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

عکس

 

بالاخره اون چیزی که باید میشد شد.پرسپولیس تونست با بازی هجومی،زیبا و منطقی به یه پیروزی شیرین برسه و با فاصله امتیازی که از تیم‌های دیگه داشت،سه هفته زودتر از پایان لیگ،سومین قهرمانی خودش رو در لیگ برتر ثبت کنه.

😍👏👏👏😍👏👏👏😍           😍👏👏👏😍👏👏👏😍

دیروز ساعت ۵ بازی پرسپولیس-ماشین سازی شروع میشد و من هم کارایی که داشتم رو انجام دادم.ساعت۴ تصمیم گرفتم کمی بخوابم تا موقع بازی سرحال باشم.اما هرچقدر قلت زدم اینور اونور خوابم نبرد؛چشممو که وا کردم دیدم ساعت۵ شده! کنترل تلویزیون رو براداشتم و روشن کردم.

بعد چند ثانیه داور صوت رو زد.پرسپولیس طوفانی شروع کرد؛بعد چندتا پاس طارمی تک به تک شد اما شوتش رو دروازه بان برگردوند،تو شلوغی توپ رسید به علیپور و دروازه خالی و گل اول پرسپولیس
😀 سرخپوشان در ثانیه‌ی ۳٠ به گل رسیدن👌 و در لیگ شونزدهم سریعترین گل رو به ثبت رسوندن.💪

توپ و زمین و بازی تو دست پرسپولیس بود. از چپ و راست حمله میکردن(البته بیشتر از سمت چپ).موقعیت‌های خیلی خوبی داشتن که یکی یکی از دستش دادن؛چندتا فرصت رو طارمی به هدر داد. 😐
هرچه از زمان بازی میگذشت ماشین سازی تمرکزش بیشتر میشد،و تونست در اواخر نیمه‌ی اول جلو بکشه و چندتا حرکت رو دروازه پرسپولیس انجام بده.اما بی فایده بود، نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی ۱ بر ٠ به پایان رسید.

اولین اتفاق نیمه‌ی دوم تعویض داور اول به دلیل مصدومیت با داور چهارم بود!(فقط من موندم؛این داور که تا لحظه‌ی آخر سالم بود چطور یهو مصدوم شد!
🤔 احتمالا تو راهرو رختکن لیز خورده).
بگذریم... نیمه‌ی دوم کمی شرایط فرق کرد و ماشین سازی بازی‌رو هجومی شروع کرد.به این دلیل که اگه در این بازی شکست می‌خورد سقوطش به لیگ دسته اول قطعی میشد.به همین خاطر از تمام توانش استفاده میکرد تا بتونه به حداقل امتیاز این بازی دست پیدا کنه.

در حملات نصف و نیمه‌ی ماشین، پرسپولیس هم با برنامه‌ی منظم خودش حملاتی رو انجام میداد؛در یکی ازین حملات بازهم بهترین فرصت رو طارمی با ضربه سرش به تیر دروازه از دست داد.
ماشین جلو کشیده بود و برای پرسپولیس فرصت خوبی در زدحمله‌ها بود.در یک صحنه علی علیپور فرار تند و تیزی رو انجام داد و مدافع ماشین سازی از حرکتش در محوطه جریمه جلوگیری کرد و داور این صحنه رو پنالتی تشخیص داد.

بازهم مهدی طارمی پشت توپ ایستاد،اما اینبار برخلاف بازی قبل که آسیا انجام داد بود و پنالتی رو از دست داد بود،این پنالتی رو در دقیقه۶۹ گل کرد و خودش رو به صدر گلزنان رسوند.😍
💪
بعداز گل حملات بی برنامه‌ی ماشین ادامه داشت و معمولا چون نمیتونست به دروازه پرسپولیس نزدیک بشه،شانسش رو با سانتر از جناحین امتحان میکرد.چندبارهم از روی زمین حرکاتی رو بدست آورد و فرصت‌هایی داشت که بیرانوند عکس العمل نشون داد.

و صوت پایان بازی،نتیجه‌ی ٠ بر ۲ به سود پرسپولیس و قهرمانی زود هنگام سرخپوشان در لیگ شانزدهم خلیج فارس.😀 😀 😀


+ در ادامه استقلال با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ صبا رو شکست داد.
+ با تحقیقاتی که انجام دادم،پرسپولیس تنها تیمی بوده که تونسته با این اختلاف امتیاز در لیگ برتر قهرمان بشه.
+ حتما پرسپولیس رکوردهای دیگه ای رو هم به ثبت میرسونه،در آخر فصل مشخص میشه.

نظرات  (۳)

بعد از نه سال باید تبریک گفت بهشون که این طلسم رو شکوندن
پاسخ:
نه سال طول کشید اما خیلی خوب شکوندن.
تیمهای دیگه نود سال دیگه هم نمیتونن به رکوردهای این فصل پرسپولیس برسن :)
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۳ علیـ ــر ضــا
پاسخ:
:)
رکوردتون خیلی خوبه بعد 9 سال :))
پاسخ:
بله عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی