زندگی

22 بهمن ماه

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

22بهمن ماه

 

سلام به دوستان همیشه همراه

 
قبل از هرچیز ۲۲بهمن،روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی رو به دوستان و زحمت کشان ایران عزیز تبریک عرض میکنم.باشد که روزی اختلاف طبقاتی ها کم بشه،تورم از بین بره و دست تمام اختلاس گر های این مملکت هم رو بشه.


برسیم به خاطره‌مون...
خاطره‌مو از غروب چهارشنبه شروع میکنم،زمانی که من خواب بودم و متوجه سروصدایی شدم.بزور چشمامو باز کردم،آخه تازه خوابم برده بود.
خواهر کوچکم با دوتا بچه‌هاش اومده بود.خلاصه منم کامل بیدار شدم.

خواهرم اینبار باخودش یه چیز جدید آورده بود،دیدنش برام جالب بود.البته سری قبل درموردش تعریف کرده بود.
دیدم یه گونی تو دستشه!به شوخی گفتم گونی چرا آوردی!میخوای باخودت برنج ببری؟خندید و گفت نه دارم گونی بافی انجام میدم.
چیز جالبی بود.با تمام سادگیش اما مشخص بود کامل بشه قشنگ میشه.

داشتیم درمورد گونی بافی و طریقه بافتش صحبت میکردیم که حرف از طرح‌هاش شد.خواهرم گفت تو گوگل کلی طرح قشنگ از گونی بافی هست.من تعجبم دو برابر شد!مگه میشه از گونی تو گوگل عکس بزارن!!!جلل الخالق.
رفتم سرچ کردم،دیدم آره بابا کلی طرح قشنگ داره.
یجوری درست کردن تو عکس انگار قالیچه است.

خواهر بزرگم اینا که تو راه شمال بودن،حدود ساعت ۹ونیم رسیدن.چون همگی گشنه بودیم و لحظه شماری میکردیم تا زودتر خواهرم اینا برسند؛به محض رسیدنشون شامو حاضر کردن.
جاتون خالی شام شرینی خورشت داشتیم(احتمالا این خورشت مخصوص شمالی‌هاست،نمیدونم شما خوردین یا نه) من عاشق این غذام.

خلاصه شام خوردیم.شبش هردو خواهرام موندن،فقط شوهرخواهرم رفت خونه‌ی باباش.
صبح دیروز دوتا خواهرام رفتن خونه‌ی داداشم واسه دید و بازدید.
بعدازظهر مامانم با خواهرم رفتن مسجد برای خیرات و فاتحه واسه اهل قبور.
هوا هم بسیار سرد بود،باد هم میومد.وقتی برگشتن از سرما داشتن ویبره میرفتن!.
بعدش خداحافظی کردیم و خواهرم اینا رفتن.

بدرود.

نظرات  (۸)

۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۰ ....همنشین عقل ....
مبارک باشه
پاسخ:
سپاس دوست عزیز
میبنم دیگه کپی نکردی خخخخخ
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۴۴ یه بنده خدا ... ....
سلام
چه جشنی بود امروز
پاسخ:
سلام
یه جشنی به مناسبت پیروزی انقلاب قرار بود برگزار شه که نشد
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۴ انوشه گلبن
ممنون از حضور سبز تان و . .
در انتظار حضوری دو باره
پاسخ:
تشکر . همچنین دوست عزیز
سلام داداش خیلی ممنون که ب وب من سر زدید:)
وب خوبی دارید 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام دوست گرامی
خوشحالم که از وبم راضی بودین :)
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۵ حامد عبدالهی
سلام
نیمروزتون بخیر و سلامتی
ایام فاطمیه بر شما هم تسلیت باد
پاسخ:
سلام
تشکر اوقاتتون بخیر
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۸ یه بنده خدا
ان شا الله  سال دیگه 
پاسخ:
انشالله.
اما با این مسئولایی که ما داریم سال دیگه یه بهونه دیگه میارن
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۳ مجله ویترینو
بسیار زیبا و عالی ...
پاسخ:
تشکر
عالی دوست گرامی
متاسفانه دیر با شما آشنا شدم ولی در اوقات فراغت  به سایت شما سر میزنم
و مطالبتون رو میخونم به شخصه برای من خیلی دلنشین هستند با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیلی خوشحالم که مطالبم برای شما رضایت بخش بوده
حضور دوستانی مثل شما برای من دلگرم کنندس.
تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی