زندگی

لغو جشن انقلاب

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

لغو جشن انقلام

 

سری قبل که رفته بودم جلسه،مدیر مجتمع گفت برای ۲۲بهمن قراره جشنی برگزار شه و به منم گفت توهم دعوتی.
و من خوشحال بودم ازینکه برای اولین بار به جشن ۲۲بهمن دعوت شدم.

روزها گذشت و گذشت تا دیروز بهم خبر رسید جشن لغو شده :|
آخرشم نفهمیدم بخاطر چی اما احتمالا بخاطر آب و هوا و سرماست.چون قرار بود مراسم بیرون برگزار شه.

امروز خواهر بزرگم اینا از قزوین میان،قراره برای شامم خواهر بزرگ و کوچیکه با شوهر و بچه‌هاشون بیان خونه‌مون.

نظرات  (۵)

سلام علیکم
احتمالا برای اینه که شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم سلام
نه ربطی ب اینچیزی نداره،بهونه شون چیز دیگست.
حق نگهدارتون
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۴۷ محمد ابراهیمے
البته فردا جشن عمومی انقلاب هست و تو هم دعوتی. اصلا همه دعوتند و حتما اگر خدا بخواهد برگزار می‌شود و باشکوه هم. 
پاسخ:
تشکر دوست عزیز
فردا یه روز خاص که همه دعوتند :(
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۱۶ ....همنشین عقل ....
سلام
تشکر.خسته نباشی
پاسخ:
علیکم
سلامت باشی دوست کپی کن من:(
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۴۷ حامد عبدالهی
امیدوارم از جشن اصلی جا نمونین
این جشن ها که سعادتی نداره
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
بله همینطوره.
همیشه شاد باشی
سلام
موفق باشی
پاسخ:
سلام
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی