زندگی

دومین روز پارالمپیک طلایی شدیم

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

 

امروز ساعت ۴ وقتی کارمو تموم کردم خسته و بی رمق دراز کشیدم.یخورده هم با گوشیم کار داشتم اونارم انجام دادم بعدش گرفتم خوابیدم.نمیخواستم زیاد بخوابم اما انقدر خسته بودم هرچقدر سعی کردم بیدار شم نمیشد،تا ساعت ۷ که خواهرم زنگ‌زد بگه شب دارن میان خونه‌مون.با زنگ زدنش من بیدار شدم.

 

امروز پارالمپیکی ها گل کاشتن.هرچقدر المپیکی ها کم کاری کردن و ناامیدمون کردن،در عوض بچه‌های پر توان پارالمپیکی مون با همت مثال زدنی شون تونستن از همون روز اول مسابقات هموطناشونو خوشحال کنن.چندتا از نماینده هامون خیلی خوب درخشیدن که یکی از اونها امروز تونست بهترین نتیجه‌رو کسب کنه.ساره جوانمردی در رشته‌ی تیراندازی تپانچه بادی موفق شد اولین مدال طلا رو برای کاروان ایران به دست بیاره.دیگر نمایندهامون هم خیلی خوب ظاهر شدن اما متأسفانه دستشون از مدال کوتاه موند.

 

همین الآن هم بازی فوتبال پنج نفره بین تیم ملی ایران و ترکیه بدون گل به پایان رسید.

 

فردا هم روز شلوغی در پارالمپیک داریم،خیلی از ورزشکارامون مسابقه دارن.امیدوارم بتونن بهترین نتیجه‌رو به دست بیارن.

نظرات  (۲)

به امید پیروزى هاى بیش تر دمشون واقعا گرم
پاسخ:
بله احسنت به تواناییشون
کاملا ثابت کردن که معلولیت اصلا جلوی موفقیت رو نمیگیره
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۱ مجله ویترینو
تبریککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
انشالله موفق باشید و باشیم
پاسخ:
انشاالله همیشه شادی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی