زندگی

روز بی ماجرا

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ


دیروز یه روز آرومی بود،بدون هیچ ماجرای خاصی.
آها چرا یچیزی بود؛ دیروز خواهرزادم تعطیل بود و نرفت سر کار،تا ساعت ۲ خوابید که جبران بی خوابی روزهای گذشته شه.موقع نهار بزور بیدارش کردیم.

دیروز آخرین روز کشتی فرنگی بود،ما دو نماینده داشتیم.امید نوروزی،قاسم رضایی.
هردو بازی اول رو بردن،مخصوصا قاسم رضایی با بردش در یک دقیقه اول،ما مطمئن شده بودیم طلا تو دستشه اما متاسفانه هردو کشتی گیرامون در بازی دوم شکست خوردن.

راستی هیچکس سریال پریا رو نگاه میکنه؟
مادر پریا "نیره" عجب آدم سنگ دلیه،چقدر فکرش قدیمیه!همه بهش میگن ایدز با این چیزا سرایت نمیکنه اما باز حرف خودشو میزنه.

نظرات  (۴)

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱ راه امـــیـــن
سلام دوست عزیز. از حضورتان سپاسگزارم. آرزوی توفیقات معنوی برای شما دارم.

پاسخ:
سلام قربان
خواهش میکنم.سلامت باشی
من نگاه میکنم یعنی دلم میخواد بکشمش.طرز فکرش اعصاب خورد کنه
پاسخ:
منم یه همچین حسی بهش دارم اما حیف دستم بهش نمیرسه
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۰ دختر اسمانی
(:وای اره خیلی سنگ دلههههه
پاسخ:
کاملا موافقم.
امیدوارم مردم طرز فکرشون نسبت به این بیماری تغییر کنه
افرین به این همه حواس جمعی..
پاسخ:
سپاس:))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی