زندگی

کلیپ مصاحبه

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ
 

سلام و تبریک میلاد به شما عزیزان

 

 

بنا به درخواست دوستان کلیپ مصاحبه‌ام رو گذاشتم.

 

کاملا مشخصه که استرس داره ازم میباره.
من اینجوری نیستما،تو خونه انقدر صحبت میکنم حانواده از دستم عاصی اند.اما اینجا که باید حرف میزدم نتونستم.

خلاصه ظاهر و باطن همینم.
ببینین بگین چندتا تپق زدم خخخخخخ.


 

 

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 14 ثانیه



بدورد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
میثم ر...ی

نظرات  (۲)

ممنون که گذاشتین
پاسخ:
خواهش میکنم
تشکر که ب وبلاگم سر میزنید
سلام آقا میثم .مرسی که به وب من اومدی..امیدوارم موفق باشی...
بازم سربزن
پاسخ:
سلام سارا خانم
خواهش میکنم
سلامت باشی،منم از شما ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی